رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی خبر داد:

جمع آوری 500 معتاد متجاهر در آذربایجان شرقی

1403/01/09 - 10:49 - کد خبر: 110761 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی از جمع‌آوری 500 معتاد متجاهر و دستگیری 70نفر خرده‌فروش موادمخدر در  آذربایجان شرقی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش نصر،  "سرهنگ اکبرمحمدجعفری" در برنامه تلویزیونی ضمن تبریک سال نو گفت: از ۲۹ اسفندماه۱۴۰۲ که اجرای طرح نوروزی که آغاز شده با اجرای تعداد 113طرح پاکسازی، تاکنون تعداد 500 نفرمعتادمتجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل و تعداد 70 نفراز خرده‌فروشان و تعداد 3نفر قاچاقچی موادمخدر توسط ماموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.
وی ادامه داد: از این افراد تعداد14دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی اذعان داشت: با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش در شهر که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان موادمخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدراستان قرار دهند.
انتهای پیام/
جمع آوری 500 معتاد متجاهر در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار