نماینده مردم شبستر؛

مسئولان در کنار مردم باشند و به خواسته ها توجه کنند

1398/10/12 - 17:19 - کد خبر: 11073 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم شبستر در مجلس با تاکید بر حق اعتراض مردم گفت: دیگر وقت آن رسیده که جای مردم و مسئولین تغییر کند، مردم بگویند و مسئول گوش دهند و عمل کنند.

به گزارش نصر، معصومه آقاپور علیشاهی ، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با پرستاران و تاکید بر حق مردم برای داشتن مطالبه و اعتراض، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند که مردم مطالباتی دارند که در اغلب موارد هم حق با مردم است و اگر این توقعات و انتظارات برآورده نشود، اعتراض می کنند اما مطالبات مردم مسئله ای متفاوت از فتنه سازی به بهانه این مطالبات است که این دومی کار دشمن است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تغییر در سیستم اداری کشور، گفت: در حال حاضر باید در سیستم بروکراسی اداری کشور تحولی ایجاد شود، از سوی دیگر لازم است ابزار و بازوی نظارتی به جای اینکه دست و پا گیر باشد همراه بخش خصوصی و مردم شود.
نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: وقت آن رسیده که جای مسئولین و مردم عوض شود، به این معنا که از این به بعد مردم بگویند و مسئولین گوش دهند و خواسته های مردم را عملی و مسائل را حل کنند نه اینکه مسئولین دستور دهند و مردم عمل کنند، این جهت و رویه باید کامل عوض شود.
وی با اشاره به علت نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین، عنوان کرد: ۵۰ درصد نارضایتی مردم در داخل کشور از عدم اطلاع مسئولین و در کنار مردم نبودن آنها، است. مسئولین باید فرمابر باشند به جای فرماندار بودن، اگر این اتفاق بیافتد خیلی از این مسائل حل می شود.
این نماینده مجلس گفت: باید جایی برای بیان مطالبات و اعتراض های مردم طراحی و پیش بینی کنیم تا آنها بتوانند حرفشان را بزنند و مسئولین به آن عمل کنند.
آقاپورعلیشاهی در ادامه با تاکید براینکه شعار و شعارسازی کافی است، اظهار داشت: انتظار می رود مسئولین امکانات و منابع را درست توزیع کرده  رفتار مناسبی در قبال مردم داشته باشند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اقدامات باید در محیطی شیشه ای و آکواریومی باشد،گفت: چندین بار در مجلس به نمایندگان تاکید کرده ام که به جای تصویب قوانین باید تنقیح قوانین را در دستور کار قرار دهیم تا قوانین کم، ساده و قابل اجرا شود.
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخشی از دیدار خود با پرستاران با اشاره به حوادث اخیر آبان‌ماه افزودند: مردم مطالباتی دارند که در اغلب موارد هم حق با مردم است و اگر این توقعات و انتظارات برآورده نشود، اعتراض می کنند اما مطالبات مردم مسئله ای متفاوت از فتنه سازی به بهانه این مطالبات است که این دومی کار دشمن است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم مطالباتی داشتند اما افرادی که دشمن برای سوء استفاده از این مطالبات آماده کرده بود، فوراً وارد شدند و شروع به تخریب کردند. بصیرت مردم در این حوادث آنجا بود که تا سوءاستفاده دشمن را دیدند، صف خود را از فتنه گران که سعی می‌کردند خود را در بین مردم مخفی کنند، جدا کردند و فتنه‌گر تنها ماند. چند روز بعد نیز مردم در قالب اجتماعات عظیم در شهرهای مختلف کشور به خیابانها آمدند.
ایشان با تأکید بر اینکه بصیرت و هوشیاری مردم در آبان‌ماه همانند بصیرت مردم در  سال ۸۸، غائله را به پایان رساند، گفتند: آن کسانی که صحنه گردانان اصلی اغتشاش های آبان ماه و حمله به زیرساختها همچون انبار بنزین و انبار گندم و اموال عمومی بودند، افراد مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان هستند.

انتهای پیام/
مسئولان در کنار مردم باشند و به خواسته ها توجه کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار