رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان آذربایجان شرقی؛

پیگیر مطالبات سمن های حوزه جوانان خواهیم بود/فراخوان ثبت نام کمیسیون های مجمع، تا ۱۴ ام دی ماه تمدید شد

1398/10/12 - 16:58 - کد خبر: 11069 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان آذربایجان شرقی در گفتگویی به تبیین آخرین اقدامات مجمع سمن های جوانان استان پرداخت.

به گزارش نصر، علیرضا امیری گفت: فعالیت داوطلبانه به خودی خود بسیار ارزشمند است ولی زمانی که با محوریت جوانان انجام گیرد، ارزش آن توصیف ناپذیر است، پس امیدواریم ارزش اجتماعی سمن های حوزه جوانان استان احیا شود، تا بتوانیم جوانان بیشتری را در جهت تاثیر گذاری بیشتر با خود همراه کنیم.
وی با اشاره به فعالیت های دومین مجمع سمن های جوانان استان ادامه داد: خوشبختانه تیمی بسیار توانمند و دغدغه مند در مجمع سمن های جوانان استان تشکیل یافته است که با شناخت از مطالبات سمن های جوانان، برنامه ریزی مناسب و تشکیلاتی امیدواریم مطالبات فعالین این حوزه را محقق سازیم.
امیری ادامه داد: با هماهنگی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، سعی داریم نحوه همکاری نهاد های دولتی و غیر دولتی، علی الخصوص فرمانداری‌ های شهرستان ها را به صورت گزارش ماهیانه در شورای اداری استان و ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح و پیگیری کنیم.
 رئیس مجمع سمن های جوانان استان افزود: کمیسیون های مجمع به عنوان بازوان فکری و ارتباطی هر حوزه شناخته خواهند شد که پایش مطالبات موضوعی و پیگیری و تحقق مطالبات هر حوزه به عهده اعضا این کمیسیون ها خواهد بود، لذا فعالین سمن های جوانان استان می توانند با تکمیل فرم فراخوان به کمیسیون های مرتبط ملحق شوند و به عنوان عضو یا مسئول به فعالیت های محوله بپردازند، که با تصمیم اعضا محترم هیات رئیسه مجمع فراخوان ثبت نام تا روز یکشنبه ۱۴ ام دی ماه تمدید شد.
افزودنی‌ است کمیسیون های مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان آذربایجان شرقی در قالب کمیسیون علمی، پژوهشی و آموزشی، کمیسیون ازدواج، خانواده و امور بانوان، کمیسیون ورزش، سلامت و اوقات فراغت، کمیسیون فرهنگ و هنر، کمیسیون رفاه و حقوق شهروندی، کمیسیون اشتغال، کارآفرینی و کسب و کار های اجتماعی، کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی، کمیسیون محیط زیست و منابع طبیعی، کمیسیون امداد و نجات و فعالیت های بشر دوستانه، کمیسیون آسیب های اجتماعی، کمیسیون رسانه، فضای مجازی و فناوری اطلاعات و کمیسیون اعتقادی و مذهبی شکل خواهند گرفت.
انتهای پیام/
پیگیر مطالبات سمن های حوزه جوانان خواهیم بود/فراخوان ثبت نام کمیسیون های مجمع، تا ۱۴ ام دی ماه تمدید شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار