پیوستن بیش از هشت هزار نفر به پویش "به رفت"

1403/01/05 - 11:06 - کد خبر: 110667 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه پویش ملی "به رفت" با هدف ارتقای و بهبود فرهنگ و رفتارهای ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای در نوروز ۱۴۰۳ برگزار می شود، از پیوستن بیش از ۸ هزار نفر از مسافران نوروزی به این پویش خبر داد.

به گزارش نصر، حمید منجم در پنجمین روز از نوروز ۱۴۰۳ گفت: این پویش که توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و با مشارکت سازمان های مختلف از جمله صدا و سیما، وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور اجرا می شود، شامل برنامه های متنوعی برای افزایش آگاهی رانندگان و تشویق آنها به رانندگی قانونمند است.
وی با تاکید بر نقش بررسی خودرو از لحاظ فنی توسط رانندگان در کاهش سوانح، در خصوص محورهای اصلی پویش "به رفت" بیان داشت: رعایت سرعت مجاز و سبقت ممنوع، توقف در حین استفاده از تلفن همراه، توقف در حین خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی برای خود و سرنشینان و استراحت 15 دقیقه ای پس از هر 1.5 ساعت رانندگی از جمله محورهای میثاق نامه پویش "به رفت" با رانندگان است.
رییس کمیته امداد و نجات سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: با رانندگان به صورت چهره به چهره صحبت شده و آنها برای پیوستن به پویش تشویق می شوند.
منجم با اشاره به ظرفیت افراد شاخص و مطرح جامعه برای ترویج فرهنگ رانندگی صحیح گفت: از همه ایشان برای پیوستن به پویش "به رفت" دعوت می کنیم.
انتهای پیام/
پیوستن بیش از هشت هزار نفر به پویش نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار