فعال بودن بازار کفاشان تبریز از ابتدای سال جدید

1403/01/03 - 13:16 - کد خبر: 110620 نسخه چاپی

نصر: بازار کفاشان تبریز به عنوان یکی از مهمترین بازارهای تبریز از روز اول نوروز باز بوده و با استقبال خوب مسافران نوروزی فعالیت نموده اند.

به گزارش نصر، عین اله حسین زاده مشاور و مدیر رسانه ای اتحاديه توليدکنندگان و صادرکنندگان کفش استان آذربایجان شرقی با اعلام مطلب فوق گفت: بر خلاف برخی شایعات مبنی بر بسته بودن بازار کفاشان تبریز و فروشگاه‌های کفش در ایام نوروز، نه تنها بازار کفاشان تبریز بلکه اکثریت فروشگاه‌های کفش در سطح شهر از امروز برابر با اول نوروز باز بوده اند و به عرضه محصولات خود مشغول بوده اند که انصافا استقبال مسافران نوروزی هم بسیار خوب بود.
وی افزود: با توجه به حضور همه ساله مسافران نوروزی به شهر تبریز و خرید کیف و کفش و منسوجات چرمی از فروشگاه‌های تبریز به عنوان سوغات تبریز، چندین سال است فروشگاه‌های کفش بازار کفاشان تبریز از اول سال تا پایان تعطیلات نوروزی باز بوده و به ارائه خدمت به مسافران محترم و کلیه میهمانان نوروزی می پردازند.
حسین زاده با تشکر از انعکاس اخبار و گزارشات صنعت کفش تبریز در رسانه ها به ویژه پایگاه خبري و تحليلي نصرنیوز، گفت: صنعت کفش تبریز به عنوان یک صنعت مهم در کشور بوده و ضمن اشتغال زایی زیاد از کالاهای اساسی مردم می باشد و از طرفی تبریز پایتخت چرم و کفش کشور بوده و کفش تبریز به عنوان یک سوغات مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است و همه این عوامل باعث شده چند سالی است بازار کفاشان تبریز و فروشگاه‌های سطح شهر در ایام نوروز باز بوده و به عرضه محصولات خوب و باکیفیت  پرداخته است.
پژوهشگر صنعت چرم و کفش در خاتمه گفت: امیدوارم امسال سالی پر از خیر و برکت برای همه مردم ایران به ویژه فعالان و توليدکنندگان صنعت ریشه دار و قدیمی کفش تبریز باشد.
انتهای پیام/
فعال بودن بازار کفاشان تبریز از ابتدای سال جدید نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار