فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

مرزبانان هوایی، مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی ایران هستند

1403/01/03 - 11:03 - کد خبر: 110615 نسخه چاپی

نصر: فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش اعلام کرد: سربازان و حافظان مرزهای هوایی ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی کشور هستند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از ایستگاه رادار شهید توحیدی اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند اما کارکنان غیور پدافند هوایی به عنوان مرزبانان هوایی ایران اسلامی اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش ملت شریف ایران اسلامی خدشه‌دار شود.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ما صادرکننده تجهیزات دفاعی خود به کشورهای دیگر هستیم، افزود: همه این اقدامات حاصل تلاش و کوشش خستگی ناپذیر دانشمندان جوان ایران اسلامی در بحث صنایع دفاعی کشور است.
وی تاکید کرد: وحدت، هماهنگی یگان‌های ارتش، سپاه اقتدار و بازدارندگی دفاع هوایی را برای کشور فراهم کرده است و باعث شده است تمامی نقشه‌های دشمنان شناسایی و خنثی شود.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب بااشاره به اینکه سربازان و حافظان مرزهای هوایی کشور مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی ایران اسلامی هستند، بیان کرد: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی متناسب با استانداردهای روز دنیا طراحی در مدار عملیاتی قرار گرفته‌اند که امکان تجاوز و تعرض را از استکبار جهانی سلب کرده است.
انتهای پیام/
مرزبانان هوایی، مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی ایران هستند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار