در مصاحبه ای مطرح کرد:

بزرگ‌ترین آرزوی وینگر تراکتور در ۱۴۰۳

1402/12/29 - 13:04 - کد خبر: 110573 نسخه چاپی

نصر:  وینگر جوان تراکتور بزرگترین آرزوی قلبی خود در سال نو را بازگو کرد.

 مهدی‌ هاشم‌نژاد دومین فصل حضور خود در تراکتور را سپری می‌کند. وینگر ۲۳ ساله تی‌تی‌ها در فصل جاری ۲ بار برای تراکتور گلزنی کرد و همراه تیم‌ملی امید در بازی‌های انتخابی المپیک حضور داشت.
به گزارش نصر، وینگر، یکی از بازیکنانی است که شخصیت جالبی دارد و با جنب و جوش زیادی که دارد نظرها را به خود جلب می‌کند.
ایسنا در ایام نوروز به سراغ وینگر گیلانی تی‌تی‌ها رفته که این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

چه اتفاقی باعث شد تا فوتبالیست شوید؟
فوتبالم را ابتدا از کوچه و مدرسه شروع کردم. یک روز یکی از دوستانم به من گفت یک مدرسه فوتبال تازه تاسیس شده و پیشنهاد داد به آنجا برویم. من رفتم و با یک مربی خیلی خوب آشنا شدم (مهدی رستمی) که هنوز هم باهم کار می‌کنیم. خدا را شاکرم که چنین فردی را در مسیر زندگیم قرار داده است؛ فردی که از هر لحاظ هوای من را داشته است. بعد از ۳ سال که در مدرسه فوتبال بودم؛ مرا به تیم نونهالان ملوان بندرانزلی فرستاد؛ آن زمان ۱۴-۱۳ سال داشتم. بعد از آن ۳-۲ سال در پایه های ملوان بازی کردم و توانستم در ۱۵ سالگی اولین بازی‌ام در لیگ دسته اول بزرگسالان را انجام دهم. سربازی‌ام را هم در ملوان گذراندم و سپس به نفت مسجدسلیمان رفتم.
چه شد به تراکتور آمدید؟
همان سال که قرار بود به تراکتور بیایم از ۳-۲ باشگاه بزرگ دیگر هم پیشنهاد داشتم. با مربی‌ام مشورت کردم. تمام تصمیمات فوتبالی ام را ایشان می‌گیرد، آقای رستمی چند جلسه مختلف با تیم‌های مدنظر داشتند و تراکتور را ترجیح دادند. ایشان از باشگاه پرطرفدار خوششان می‌آید و تراکتور هم یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است. بعد از یکی دو جلسه با مدیریت وقت به تفاهم رسیدیم و به تراکتور آمدم.
واقعاً خدا را شاکرم و سپس از مربی‌ام ممنونم که چنین باشگاهی را برای من انتخاب کرد. من وقتی وارد تبریز شدم فهمیدم تراکتور چقدر تیم بزرگی است. در این ۲ سال، هم هواداران و هم مربی‌هایی که حضور داشتند خیلی خوب بودند و باعث پیشرفتم شده‌اند. احساس می‌کنم این طی این ۲ سالی که به تراکتور آمده‌ام خیلی پیشرفت کردم و به نظرم این را در زمین ثابت می‌کنم.
نظرتان درباره خمس چیست؟
از روز اولی که خمس آمد من اینجا بودم. رفتار ایشان از همان روز اول به همین شکل بوده است. تمام مربی ها از او تعریف و تمجید می‌کنند. ما با یک بازی کمتر تیم سوم هستیم و به ارتقاء جایگاه‌مان می‌اندیشیم. ان‌شاالله در انتهای فصل اتفاقی که در تبریز نیفتاده است را با تیم خوبی که داریم، رقم بزنیم.
به نظرتان شانس قهرمانی تراکتور چه قدر است؟
من در ۲ سال حضورم در تراکتور از ۲ کاپیتان معرفت و مردانگی را یادگرفتم. اول از آقای مهدی کیانی که واقعاً از لحاظ معرفت و صحبت با بازیکنان خیلی چیز ها به من یاد داد و امسال هم با آمدن شجاع خلیل‌زاده، چه کسانی که بیرون هستند و چه کسانی که بازی می‌کنند همه دوستش دارند. خدا را شکر که با ایشان هم تیمی شدم‌. امیدوارم مزد آمدن ایشان، مدیریت، آرامش و زحمات هواداران را آخر سال بگیریم.
زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزویتان در آن لحظه چیست؟
من خانواده ام را دوست دارم، همه این طور هستند. دوست دارم کنار خانواده باشم. تحویل سال لحظه خیلی قشنگی است و ما در شمال کشور رسم و رسوم خاص خودمان را داریم. دوست دارم اتفاقی بیفتد که در سال جدید برای تراکتور مثمر ثمر باشم و عملکرد خیلی خوبی داشته باشم تا محبت هواداران را جبران کنم و مبلغی که که از باشگاه دریافت می‌کنم حلال باشد و در نهایت در سال جدید به اردوی تیم ملی دعوت شوم.
نمره‌ای که به خودتان در سال ۱۴۰۲ می‌دهید و بهترین و غم انگیزترین اتفاق این سال برای شما چیست؟
بهترین اتفاق امسال برای من این بود که با بازیکنان بزرگی که به تیم آمدند آشنا شدم از آن ها یادگرفتم و پیشرفتی که نسبت به سال قبل داشتم خوشحالم کرد. بدترین خاطره‌ام بازی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا با شارجه امارات است. ای کاش این بازی چند هفته‌ بعد برگزار می‌شد تا تیم با هماهنگی بیشتر به این بازی می‌رسید و اگر به آسیا می‌رسیدیم با توجه به نوع فوتبالمان اتفاقات خوبی می افتاد.
بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۱۴۰۳ دنبال می‌کنید چیست؟
این است که به تیم ملی دعوت شوم. البته نه صرفاً دعوت شدن بلکه بروم و ماندگار شوم و سال ها پیراهن تیم ملی را بپوشم. ولی آرزوی قلبی من در حال حاضر قهرمانی تراکتور است.
اگر به شما بگویند سال ۱۴۰۳ آخرین سال عمرتان است چه کار می‌کنید و از چه کسی حلالیت می‌گیرید؟
اگر چنین اتفاقی بیفتد امیدوارم تمام کسانی که به آن‌ها بی احترامی کردم مرا ببخشند. البته از روی قصد نبوده و سعی کردم هیچ وقت منفعت‌طلب نباشم و معرفت را در نظر بگیرم. امیدوارم آنهایی که از من ناراحت هستند در سال جدید من را ببخشند و حلالم کنند.
یک دروغ سیزده بگویید؟
مهدی هاشم نژاد نمی‌تواند در اروپا بازی کند.
مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟
زمانی که یزدانی بازی را به تیلور باخت ولی محبوبیتش دو چندان شد از شدت ذوق و غم بغضم گرفت و لذت بردم. ما شمالی ها دوستش داریم و او را در کل ایران دوست دارند. امیدوارم همیشه محبوب باشد و من هم سعی می‌کنم از منش پهلوانی یزدانی در رشته خودم استفاده کنم.
پیام نوروزی ات برای مردم؟
عید نوروز را به مردم تبریک می‌گویم و سال خوبی برای مردم ایران و آذربایجان آرزومندم.
عید نوروز در یک جمله؟
هر روز زندگی باید شاد باشیم و رفت و آمد های عید همیشگی باشند و بیشتر همدیگر را ببینیم و از لحظه به لحظه زندگی استفاده کنیم. برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم.
انتهای پیام/
بزرگ‌ترین آرزوی وینگر تراکتور در ۱۴۰۳ خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار