رئیس شورای نظارت بر انتخابات؛

صحت سه حوزه انتخابیه باقی مانده در آذربایجان شرقی تایید شد

1402/12/28 - 15:50 - کد خبر: 110558 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای نظارت بر انتخابات و رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آذربایجان‌شرقی گفت: صحت سه حوزه انتخابیه باقی مانده از ۱۳ حوزه انتخابیه در انتخابات این استان تایید شد، دیروز ۱۰ حوزه نیز توسط شورای نگهبان تایید شده بود.

به گزارش نصر، صمد عزیزی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: حوزه های انتخابیه اهر و هریس، بستان آباد و بناب امروز مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
وی افزود: دیروز هم انتخابات در حوزه های انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، سراب، شبستر، کلیبر، خداآفرین، هوراند، مراغه و عجب شیر، مرند و جلفا، ملکان و لیلان، میانه، هشترود و چاراویماق و ورزقان تایید شدند و به این ترتیب تمام حوزه های سیزده گانه آذربایجان شرقی تایید شدند.
عزیزی خاطر نشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری نیز در تمام سیزده حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی امروز توسط شورای نگهبان تایید شد.
وی ادامه داد: البته در انتخابات مجلس شورای اسلامی سه حوزه انتخابیه به مرحله دوم رسیدند که مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر در اردیبهشت سال آینده نمایندگان خود انتخاب و راهی مجلس می کنند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان یازدهم اسفند برگزار شد.
آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
انتهای پیام/
صحت سه حوزه انتخابیه باقی مانده در آذربایجان شرقی تایید شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار