کلیپ‌ نوروزی ۴۸۳ رونمایی شد + فیلم

1402/12/28 - 14:30 - کد خبر: 110546 نسخه چاپی

نصر: کلیپ نوروزی به کارگردانی مجید سلیمی و‌با حمایت نمایندگی رسمی مدیران خودرو با کد ۴۸۳ نصیرالهی که ترکیبی از حرفه، هنر و عِرق به فرهنگ اصیل آذربایجانی را در سه دقیقه به تصویر کشیده بود، در جمع اصحاب رسانه استان رونمایی شد. 

به گزارش نصر، “حسین نصیرالهی”، مدیر نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی مدیران خودرو در مراسم رونمایی از این کلیپ از حمایت همه‌جانبه این تیم در راستای ترویج فرهنگ و هنر دیار کهن آذربایجان خبر داد و گفت: هر کسی که بتواند هنر آذربایجان را به تصویر بکشد، نمایندگی ۴۸۳ نمایندگی نصیراللهی از آن استقبال می‌کند.
وی اذعان کرد: کلیپ نوروزی یک کلیپ حرفه‌ای است و تلاش می‌کنیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در همایش شرکت چری که با حضور ۲۰ کشور دنیا در چین برگزار می‌شود، این اثر را به نمایش بگذاریم.
“مرتضی مختاری”، مشاور نمایندگی نصیراللهی، در ادامه از پخش کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳، اظهار کرد: حوالی ساعت 21 فردا (سه‌شنبه )و در فاصله چند ساعت مانده به سال جدید، از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.
وی افزود: این اثر به جشنواره‌های موسیقی و ویدیویی مختلف نیز ارسال می‌شود.
“پدرام ناظر”، یکی از هنرمندان این کلیپ در این نشست گفت: موسیقی، تاریخ و فرهنگ آذربایجان همیشه در دنیا زبانزد بوده و حرفی برای گفتن دارد، همچنین در آذربایجان جوانان مستعدی برای نشان دادن ظرفیت‌های بالای فرهنگی، تاریخی و هنری استان وجود دارند که با کمترین حمایت می‌توانند فعالیت کنند.
وی در تشریح ساخت کپلیپ نوروزی گفت: در این پروژه تلاش کردیم موسیقی آذربایجان، تاریخ و لباس محلی را به نحو احسن به تصویر بکشیم تا نسل جوان آن را ببینند. جوانان از تاریخ و فرهنگ خودمان اندکی فاصله گرفتند، چراکه ما نتوانستیم تاریخ خود را نشان بدهیم. این موضوع باعث شده جوانان بیشتر به فرهنگ غربی سوق پیدا کنند.
“محمد ملکی”، مدیر تولید کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو  نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳ در ادامه این نشست خبری ابراز کرد: زمانی که کودکان خردسال لباس و موسیقی ما را می‌بینند، با آن آشنا می‌شوند و به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند.
وی با بیان‌اینکه اگر بخش خصوصی نبود، فرهنگ به‌کل از بین می‌رفت، تصریح کرد: زحمتی که آقای نصیراللهی برای این کار کشیدند، بسیار ارزشمند بود.

 
 
وی با اشاره به موسیقی به کار گرفته شده در این کلیپ، گفت: این اثر، موسیقی متفاوتی دارد. حدود ۷۰ نفر در یک کاروانسرا برای ضبط این کلیپ زحمت کشیده‌اند. بر روی فرهنگ‌سازی و مقوله گردشگری نیز در این کلیپ کار شده است.
انتهای پیام/
کلیپ‌ نوروزی ۴۸۳ رونمایی شد + فیلم سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار