فیلم مستند «صیادکاپلو» از تبریز برنده جایزه دن کیشوت اسپانیا 

1402/12/28 - 08:59 - کد خبر: 110523 نسخه چاپی

نصر: فیلم مستند «صیاد کاپلو ساخته رستم نظری از تبریز برنده جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره معتبر مادرید (FICIMAD) اسپانیا شد.

به گزارش نصر، مستند «صیاد کاپلو» از تولیدات خانه سینمای مستند تبریز به کارگردانی رستم نظری پرتره اجتماعی ورزشی، درباره زندگی فردی است که مددجوی بهزیستی و عاشق فوتبال و مربیگری است. کودکان حاشيه شهر همیشه رویاهایی در سر دارند. رویای بزرگ و نامدار شدن و این رویا در فوتبال محقق است. صیاد رویای بچه‌ها را جدی گرفته علیرغم مشکلات عدیده ای که دارد هیچ وقت از پا در نیامده و با تلاش و سخت کوشی ستودنی در تلاش است آرزوهای آن‌ها را به واقعیت تبدیل کند. 
این مستند تاکنون بیش از 35 حضور بین الملی دارد و موفق شده در جشنواره های معتبر ازجمله جشنواره تأثیر آمریکا، شانگهای چین، flatness ترکیه، جشنواره فیلم های مستند کالیفرنیا در آمریکا، آشای هند، فیلم های ورزشی کنیا و FICOCC ونزوئلا جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم مستند را کسب کند.
 

در این فیلم «رستم نظری» کارگردان، «علی مسلمی» تدوینگر، «مهدی ناطق‌زاده» فیلمبردار، «فؤاد بلوری» صداگذار، «علیرضا فرشی» نویسنده متن، «علی رضایی» مدیر تولید و «جمشید یدالهی» به عنوان ناظر کیفی حضور دارند.
انتهای پیام/
فیلم مستند «صیادکاپلو» از تبریز برنده جایزه دن کیشوت اسپانیا 

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن كريم زاد   ماه پیش  

چوخ سِئوينديريجى،،،
پژوهشیار