خبر/

عظمایی مدیر جدید مجتمع مس سونگون شد

1402/12/27 - 08:32 - کد خبر: 110476 نسخه چاپی

نصر: محمد جعفر عظمایی به عنوان مدیر جدید مجتمع مس سونگون  منصوب شد. 

به گزارش نصر، محمد جعفر عظمایی که بواسطه داشتن رزومه اجرایی و مدیریتی قوی در بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت از او به  عنوان مدیری در تراز ملی نام برده می شود به منظور عملیاتی کردن طرح های توسعه ای صنعت مس در منطقه آذربایجان؛ منبعد مدیریت مجتمع مس سونگون را سکانداری می کند. 
عظمایی که  دارای مدرک تحصیلی دکترای کسب و کار حرفه ای است و پیش از این به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در دومین دوره مدیریتی خود در این سازمان مشغول به خدمت بود، سابقه  
ریاست سازمان صمت استان های اردبیل و استان البرز و همچنین دو دوره در ریاست صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد. 
وی همچنین در جایگاه های تصمیم ساز رییس هیئت مدیره شرکت کلرپارس وابسته به شستا؛ عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی و عضو هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی حضور داشته و در آنها تجربه زیادی اموخته است. 
عظمایی که تجربه مدیریت در دو شهرستان استان را هم دارد و مدتی به عنوان مجری طرح تولید آلومینا ازنفلین سینیت سراب و رییس هیت مدیره و مدیرعامل شرکت بزرگ فولاد آذربایجان در شهرستان میانه را بر عهده داشته است.
رییس هیت مدیره مجتمع فولاد قاینات از دیگر فعالیت های صنعتی و فولادی مدیرجدید مجتمع مس سونگون می باشد. 
عظمایی در مسئولیت های ملی و کشوری هم حضور داشته که از آنها می توان به حضور ایشان به عنوان مشاور امور استان های رییس هیات عامل ایمیدرو که این سازمان سهامدار سهم دولتی مس ایران می باشد و همچنین رییس هیت مدیره فولاد ایران اشاره کرد.  
وی متولد ۱۳۵۵تبریز ودانش آموخته دکترای کسب وکارحرفه ای است.
گفتنی است آیین رسمی معارفه عظمایی روز دوشنبه برگزار می شود.
انتهای پیام/
عظمایی مدیر جدید مجتمع مس سونگون شد نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   رزمنده   ماه پیش  

نصر جانم، سوابق مهم نیست، مهم اینکه دست مدیران باید پاک باشند، الان از تخصص و مخصص گذشته ، جامعه ما تشنه افراد پاکدست هستند، مدیران عالی نباید با مافیایی ها همدست باشند، دست باز نمایندگان باشند،
پژوهشیار