خبر/

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار استان مهمان فرزندان رحمت

1402/12/26 - 22:14 - کد خبر: 110470 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، استاندار و رئیس دادگستری استان در چهارمین روز ماه مبارک رمضان مهمان انجمن فرزندان رحمت بودند.

به گزارش نصر، «آیت الله محمد علی آل هاشم» در این مراسم افطاری که به میزبانی خیریه فرزندان رحمت با حضور جمعی از فرزندان مقیم مراکز تبریز و اسکو برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مراکز، از زحمات، تعلیم و تربیت مربیان قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با بیان اینکه نقش خیرین در این موضوع مهم و پر رنگ است، گفت: بهزیستی استان به تنهایی نمی‌تواند کاری در این زمینه انجام دهد و خیرین قطعا می‌تواند تاثیری چشمگیر در ساماندهی مراکز دارند.
«مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی نیز در حاشیه بازدید از خیریه فرزندان رحمت در خصوص تنها مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی، با اشاره به برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب مجموعه، اظهار کرد: این مرکز بسیار تمیز، با کیفیت، مناسب و دارای مدیریت با برنامه‌ است.
وی با قدردانی از زحمات مدیران، مربیان و کارکنان خیریه فرزندان رحمت، بر اهمیت تربیت نوجوانانی با انگیزه برای کشور تاکید کرد.
این گزارش می‌افزاید، در چهارمین روز ماه مبارک رمضان و آخرین جمعه سال ١۴٠٢ ، «آیت الله آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان، «مالک رحمتی» استاندار و «موسی خلیل اللهی» رئیس دادگستری استان و جمعی از  فرزندان مقیم مراکز نگهداری ، امشب، میهمان انجمن خیریه فرزندان رحمت بودند.
شایان ذکر است؛ خیریه فرزندان رحمت، شامل دو مجموعه نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، تنها مرکز ساماندهی کودکان کار  و خیابانی استان و اولین مرکز ساماندهی زنان آسیب دیده (راه نوین) است.
انتهای پیام/
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار استان مهمان فرزندان رحمت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار