مدیر آموزش و پرورش مرند:

درمانگاه فرهنگیان مرند توسعه می یابد

1398/10/12 - 14:06 - کد خبر: 11043 نسخه چاپی

نصر: مدیر آموزش و پرورش مرند از توسعه درمانگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات بیشتر به این قشر از جامعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، اباذر کاظمی، امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار در درمانگاه فرهنگیان مرند خاطرنشان کرد: درمانگاه فرهنگیان مرند توسعه پیدا می‌کند تا رفاه حال شهروندان و مراجعه کنندگان به این درمانگاه تأمین شود.
وی افزود: با الحاق ساختمان مخروبه آموزش و پرورش در مجاورت درمانگاه فرهنگیان و انجام اقدامات لازم، این درمانگاه در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان توسعه می‌یابد.
کاظمی تصریح کرد: خدمات درمانی درمانگاه فرهنگیان برای بازنشستگان فرهنگی به صورت رایگان و برای فرهنگیان شاغل با تخفیف ارائه می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش مرند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پرستاران گفت: حفظ و تأمین مقدمات سلامتی شهروندان توسط پرستاران انجام می‌شود که باید قدردان زحمات آنان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پرستاران با وجود همه سختی‌ها و مشکلات این شغل مقدس، با پیروی از حضرت زینب (س) به عنوان نماد ایثار و شجاعت، همیشه به وظیفه انسانی خود عمل می‌کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان مرند نیز مقوله درمان را یک کار تیمی دانست و افزود: در فرآیند درمان، پزشک، پرستار و کمک پرستار، هرکدام به اندازه‌ای نقش دارند چنانچه ضعف و نبود یکی از آنها امر درمان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
صمد طاهری در خصوص نقش درمانگاه‌ها در درمان اظهار کرد: درمانگاه‌ها همیشه شریک درمان بوده و در زمان‌ها و اوقات حساس، کمک حال شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده اند.
گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات پرستاران شاغل در درمانگاه فرهنگیان مرند تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/
درمانگاه فرهنگیان مرند توسعه می یابد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار