شهردار منطقه سه تبریز خبر داد:

بهره گیری از روش های مدرن در سیستم آبیاری مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال

1402/12/25 - 19:39 - کد خبر: 110407 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز از برنامه ریزی این منطقه برای بهره گیری از روش های جدید ومدرن آبیاری در فضاهای سبزاین منطقه به ویژه در مجموعه پارک باغشمال خبر داد.

به گزارش نصر، علی قاسمی دربازدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از آماده سازی فاز2 پارک باغشمال در توضیح این خبر گفت: با توجه به کاهش بارش ها و ذخیره های آبی در سفره های زیر زمینی، برخی مشکلات در خصوص آبیاری فضاهای سبز تبریز پیش آمده است.
وی ادامه داد: بر این اساس، این منطقه در نظر دارد با برنامه ریزی های تخصصی و استفاده از تجربیات و نظرات کارشناسان و متخصصین امر، از روشهای جدید ومدرن آبیاری در فضاهای سبز شهری به ویژه فاز 2 پارک باغشمال استفاده کند.
قاسمی هدف از این برنامه را ارتقای کیفیت آبیاری در فضاهای سبز منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: در روشهای مدرن آبیاری، استفاده بهینه از آب و اخذ نتیجه بیشتر با مصرف آب کمتر هدف گذاری شده است.
سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز نیز در جریان بازدید از فاز دوم پارک باغشمال از اقدامات این منطقه در زمینه توسعه فضای سبز اظهار قدردانی نمود  و تاکید کرد: شهروندان نیز در این راستا با مدیریت شهری همراه باشند و به حفظ و نگهداری فضای سبز موجود توجه ویژه نشان دهند.
او افزود: با توجه به کمبود فضای سبز در شهر تبریز افتتاح فاز دوم پارک باغمشال در راستای رفع برخی کمبودهای فضای سبز منطقه تاثیر بسزای خواهد داشت.
انتهای پیام/
بهره گیری از روش های مدرن در سیستم آبیاری مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار