معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان؛

جمع‌آوری متکدیان وظیفه شهرداری است

1398/10/12 - 14:30 - کد خبر: 11039 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: جمع‌آوری متکدیان وظیفه شهرداری است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر استان، اظهار کرد: جمع‌آوری متکدیان از شهر، وظایف مهم شهرداری است و شهرداری باید به وظیفه خود عمل کند که در این زمینه اقدامات چندانی انجام نگرفته است.
این مسئول با اشاره به مقابله همه دستگاه‌ها، ادامه داد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه سالم‌سازی و پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از همه فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند.
وی افزود: پیشگیری از اعتیاد به اقدامات اساسی نیاز دارد؛ به همین دلیل تبیین عالمانه مضرات اعتیاد در جامعه و آگاه‌بخشی به خانواده‌ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر بوده و اصل مهم است و باید سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف در بحث پیشگیری از اعتیاد وارد عرضه شوند.
مرادی‌نافچی تصریح کرد: باید تبعات مصرف موادمخدر و بلایای آن که بر سر خانواده می‌آید، در جامعه به خوبی تبیین شود که اگر این مهم به خوبی تحقق یابد، دیگر نیازی به چیزهای دیگر نیست.
متاسفانه در گذشته از فرصت‌ها به صورت عالمانه برای پیشگیری از اعتیاد استفاده نکردیم و باید تبیین و آگاه‌بخشی عالمانه از مضرات و تبعات اعتیاد به خوبی بیان‌شده و نقطه اصل در پیشگیری از اعتیاد باشد.
وی افزود: باید از ظرفیت نخبگان و مبلغان در بحث پیشگیری از اعتیاد استفاده شود و استفاده از ظرفیت رسانه در این مورد بسیار مهم بوده و خروجی بسیار خوبی دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با اشاره به برگزاری همایش یاری‌گران سلامت، یادآور شد: کمیته‌ای درخصوص برگزاری این همایش در دبیرخانه ستاد تشکیل شده و وظایف هر کدام از دستگاه‌ها مشخص شود.
این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش مخاطب‌شناسی است و گروه‌های موثر از جمله دانش‌آموزی، دانشجویی در این همایش حضور خواهد داشت و نیاز است تا بانوان نیز در این همایش حضور پررنگ حضور داشته باشند؛ چراکه سلامت مادر خانواده، سلامت فرزندان را تضمین می‌کند، لذا مادران باید از مضرات مصرف موادمخدر آگاهی لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/
جمع‌آوری متکدیان وظیفه شهرداری است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار