کمک های معیشتی و عیدانه خیریه دستان مهربان تبریز

1402/12/26 - 17:26 - کد خبر: 110368 نسخه چاپی

نصر: مدیر اجرایی موسسه مردم نهاد دستان مهربان در آذربایجان شرقی از توزیع 300 بسته معیشتی و تعدادی بسته عیدانه خبر داد. 

به گزارش نصر، بهزاد کریمپور افزود: بسته های معیشتی و عیدانه ما شامل کفش و لباس، هدایای مردمی برای خانواده ها و کودکان تحت حمایت بنیاد دستان مهربان بود که امروز تحویل این عزیزان شد. 
وی افزود: بنیاد دستان مهربان در سال ۱۳۸۶ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان بد سرپرست در حوزه حمایت های معیشتی، درمانی و آموزشی توسط دکتر شهرام فرجی پایه گذاری و  از سال ۱۳۹۳ در استان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و امروز آذربایجان شرقی تنها استانی است که دو شعبه فعال از این خیریه در شهرهای تبریز و مراغه را در خود جای داده است.


 
کریمپور اضافه کرد: دستان مهربان یک خیریه کاملا مردم نهاد و همیشه فعال است که هر ماهه بصورت مداوم بسته های معیشتی برای خانواده های تحت پوشش خود توزیع می کند که در طول سال و ایام مناسبتی، بسته ها ویژه تر تقدیم عزیزان تحت پوشش می شود.
مدیر اجرایی موسسه مردم نهاد دستان مهربان گفت: این موسسه خیریه در زمینه مدرسه سازی نیز دو مدرسه شامل یک هنرستان ۱۸ کلاسه و یک دبستان ۶ کلاسه تقدیم آموزش و پرورش آذربایحان شرقی نموده است که هم اکنون نیز مدرسه توانای سابق برای کودکان استثنایی در تبریز در حال ساخت است که صفر تا صد این مدرسه هم توسط بنیاد دستان مهربان اجرا خواهد شد.


 
وی در پایان افزود: لازم به ذکر است یک کلینیک درمانی و اختصاصی دستان مهربان، بصورت رایگان در اختیار خانواده های تحت حمایت این بنیاد در مرکز شهر تبریز منطقه ملل متحد قرار دارد.
انتهای پیام/
کمک های معیشتی و عیدانه خیریه دستان مهربان تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار