فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش:

پدافندهوایی به سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی دست پیدا کرده است

1402/12/22 - 14:11 - کد خبر: 110234 نسخه چاپی

نصر: فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: در سال‌جاری پدافندهوایی علی رغم تحریم و تهدید استکبار جهانی به سامانه‌ها و تجهیزات مهم و راهبردی دست پیدا کرده است.

به گزارش نصر، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی ظهر سه شنبه در جمع فرماندهان و مسئولان این یگان پدافندی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان یکی از ماه‌های پرفضیلت و با برکت است که امیدواریم با بهره مندی از فیوضات این ماه در مسیر تقوای الهی گام برداریم.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری پدافندهوایی علی رغم تحریم و تهدید استکبار جهانی به سامانه‌ها و تجهیزات مهم و راهبردی دست پیدا کرد افزود: پدافند هوایی مسیر توسعه و پیشرفت خود را با جدیت ادامه خواهد تا آسمان امن تری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
امیرسرتیپ دوم عظیمی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه صنایع دفاعی و نظامی یکی از قدرت‌های برتر در سطح جهان هستیم و این دستاوردهای ارزنده در سایه اتکا به توانمندی‌های دانشمندان و متخصصان جوان کشورمان به دست آمده است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش در ادامه به قدرت پهپادی جمهوری اسلامی اشاره و گفت: امروز ما در عرصه فناوری پهپادی موفق به طراحی و ساخت انواع پهپادهای رادارگریز و نقطه زن شده ایم که همین پهپادهای ایرانی توازن قدرت را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده اند.
وی تصریح کرد: سامانه‌های موشکی کشورمان منطبق با فناوری روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته اند که دشمنان را از هرگونه تجاوز احتمالی پشیمان خواهد کرد.
امیر سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافند هوایی با طراحی و ساخت سامانه‌های پدافندی مسیر پیشرفت را در راستای ارتقا بازدارندگی و امنیتی پایدار پشت سر می‌گذارد.
انتهای پیام/
پدافندهوایی به سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی دست پیدا کرده است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار