خبر/

امحاء بیش از سه تُن مواد غذایی فاسد در تبریز

1402/12/22 - 11:58 - کد خبر: 110219 نسخه چاپی

نصر: سه تُن انواع مواد غذایی فاسد در شهر تبریز، کشف و معدوم شد.

به گزارش نصر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در بازدید‌های میدانی کارشناسان بهداشت محیط در تبریز، سه تن، مواد غذایی فاسد، کشف و توقیف شده بود که این نظارت‌ها و بازرسی‌ها همچنان در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز، تداوم خواهد داشت.
مهدی محمدزاده، از تشدید بازدید‌های میدانی از مراکز عرضه مواد غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: بازدید از صنوف و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به طور مستمر توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت تبریز انجام و مواد غیربهداشتی از سطح شهر جمع آوری می‌شود.
وی، جمع آوری و معدوم سازی مواد غذایی فاقد استاندارد‌های بهداشتی را یکی از رئوس فعالیت‌های روزانه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان تبریز اعلام و اضافه کرد: با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان تبریز تاکید کرد: مواد غذایی غیرمجاز، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف انسانی که توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان تبریز و با اخذ دستور از مقام قضایی توقیف شده بود، در حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی امحاء شد.
انتهای پیام/
امحاء بیش از سه تُن مواد غذایی فاسد در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار