با حضور دانشگاهیان و حوزویان؛

دوره آموزشی تربیت مبلغ گام دوم انقلاب در تبریز برگزار شد

1398/10/12 - 11:54 - کد خبر: 11020 نسخه چاپی

نصر: دوره آموزشی تربیت مبلغ گام دوم انقلاب با حضور جمعی از دانشگاهیان و حوزویان در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، دوره آموزشی یک روزه تربیت مبلغ گام دوم انقلاب صبح پنج شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین راجی و با حضور جمعی از اهالی دانشگاه و حوزه در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز شده و تا ساعت 16 در این مکان ادامه دارد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه این دوره آموزشی گفت: این برنامه با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب و سازمان تبلیغات اسلامی در این مکان برگزار می شود.
حجت الاسلام حسن شعبانی در خصوص سخنران این همایش گفت: در این دوره، میزبان حجت الاسلام والمسلمین راجی هستیم که افتخار ایشان، این است که لبخند رضایت مقام معظم رهبری را به دست آورده اند و با تالیف کتابشان موجی در کشور ایجاد کرده و سال گذشته نیز به مناسبت چهلمین سال انقلاب، همایش هایی در سراسر کشور برگزار کرده و در خصوص دستاوردهای انقلاب، پژوهش هایی خوبی داشته اند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، درون زا است، گفت: این انقلاب نیازی به عاریه گرفتن مفاهیم و الفاظ از فرهنگ های دیگر ندارد؛ برخی فکر می کنند اگر بخواهیم به پیشرفت برسیم باید پایمان را جایی بگذاریم که دیگران گذاشته اند.
شعبانی ادامه داد: اگر می خواهیم برای ایران اسلامی برنامه ریزی کنیم به هیچ عنوان با نسخه های آن طرف مرز نمی شود، کاری کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب پویا و درون زا و بانشاط است، گفت: انقلاب اسلامی با همه سرعت، مسیرش را طی می کند هرچند برخی نمی خواهند این واقعیت را باور کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری، تبریز را پیشگام در گام دوم انقلاب دانستند که در این راستا جمعی از علاقمندان این حوزه و اهالی دانشگاه و حوزه استان در این مکان جمع شده اند تا در خصوص گام دوم انقلاب پیشتاز باشند.

وی افزود: این جمع تلاش می کند که با مطالعه دقیق بیانیه در خصوص آن، هر کاری از دستشان برمی آید برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب انجام دهند.

انتهای پیام/
دوره آموزشی تربیت مبلغ گام دوم انقلاب در تبریز برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار