خبر/

آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین قطب توسعه و سایت‌های تیراندازی با کمان کشور

1398/10/12 - 11:25 - کد خبر: 11011 نسخه چاپی

نصر: استان آذربایجان‌شرقی با افتتاح چندین پروژ‌ه سخت افزاری، به بزرگترین قطب توسعه و ساخت سایت‌های تیراندازی با کمان کشور می‌شود.

به گزارش نصر، رشته تیراندازی با کمان یکی از ورزش‌های مدال‌ آور و قهرمان پرور در استان آذربایجان شرقی است.
کماندارانی همچون لیلا سخایی‌فر، میلاد وزیری، فرزانه عسگری، حامد فوری، صادق اشرفی، عرفان ارژنگی پور، شیوا شجاع‌مهر و ده‌ها ورزشکار دیگر توانسته‌اند در رده‌ها و رشته‌های مختلف این ورزش، کسب سهمیه،مدال و افتخاراتزیادی برای استان بیاورند.
مشکلات سخت افزاری این ورزش با وجود این همه موفقیت و قهرمان به چشم می‌خورد که در این اواخر با تلاش هیئت و فدراسیون تیراندازی باکمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز این مشکلات نیز به حداقل خود رسیده است.
چندی پیش با افتتاح سایت تیراندازی باکمان قهرمانی استان به نام سهند تبریز و سایت تخصصی تیراندازی باکمان میرداماد تبریز بخشی از محل تمرین استاندارد برای قهرمانان و ورزشکاران فراهم شد.
اکنون نیز چندین سایت تخصصی‌های تیراندازی باکمان در نقاط مختلف استان در دست ساخت است که شهرستان‌های میانه، ملکان، مرند، بناب و اهر از جمله این شهرستان‌ها بوده و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این مجموعه‌های ورزشی خواهیم بود.
همچنین نوایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه، جهت توسعه و تجهیز سایت تخصصی تیراندازی با کمان این شهرستان اعتبار ویژه ایی در نظر گرفته است.
باشگاه‌های تیراندازی باکمان ۲۷ خرداد، باشگاه ۹دی حافظ، باشگاه میرداماد، باشگاه المپیک در منظریه و باشگاه سخایی‌فر از جمله باشگاه‌های فعال در شهرستان تبریز هستند که آکادمی استعدادیابی استان در قطران و آکادمی قهرمانی استان(باشگاه سهند) در مجموعه شیخ محمد خیابانی در کنار باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/
آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین قطب توسعه و سایت‌های تیراندازی با کمان کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار