در مانور ستاد استقبال از سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی مطرح شد:

لزوم همکاری نزدیک دستگاه های مسئول استان برای استقبال از مسافران نوروزی آذربایجان 

1402/12/20 - 16:08 - کد خبر: 110100 نسخه چاپی

نصر: مانور ستاد استقبال از سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور دستگاه‌های مسئول در صنعت گردشگری و حمل‌ونقل د تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در مانور ستاد استقبال از نوروز با بیان اینکه استان ما با توجه به جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی خود پذیرای مسافران بسیاری از سراسر کشور خواهد بود، گفت: درخواست بنده از تمامی دستگاه ها این است که با بسیج نیروهای خود، تمامی امکانات و خدمات خود را در اختیار میهمانان نوروزی قرار دهند، البته دستگاه ها باید شبانه روز در ایام نوروز در خدمت میهمانان باشند، و در نتیجه با ارتقای کیفیت خدمت رسانی، رضایت از سفرهای نوروزی به استان افزایش یابد.
 

 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: با همکاری دستگاه های مختلف و نیروی انتظامی می توانیم به خوبی ستاد سفرهای نوروزی را مدیریت کنیم. برنامه ها از طریق وزارت راه و شهرسازی، گردشگری و وزارت کشور ابلاغ شده است، امیدوارم امسال تعهد هایی از جانب دستگاه های مختلف ایجاد شود تا امسال هم بتوانیم به نحو احسن به استقبال ایام نوروز برویم.
 

اروجعلی علیزاده افزود: اگر همدلی و هم افزایی بین دستگاه های مختلف برقرار شود، ستاد استقبال از سفرهای نوروزی موفق و پیروز خواهد بود. البته نباید از نقش اورژانس و شهرداری ها هم بگذریم که زحمات بسیاری را متحمل می شوند. 

راهداری آذربایجان در آماده‌باش کامل 
وی در ادامه افزود: حجم بارش ها امسال خوشبختانه خوب بود که البته همکاران ما در اداره کل راهداری با هماهنگی دستگاه ها به خوبی توانستند به موقع راه ها را باز و برای عبور و مرور آماده کنند، با توجه به اینکه ایام نوروز در ماه مبارک رمضان قرار دارد و سفرها اکثرا در ساعات بعد از افطار خواهند بود، ما آماده ایم در ایام سفر در صورت وقوع بارش ها، سریعا وارد عمل شده و راه های مواصلاتی استان را بدون مشکل برای سفر مردم آماده کنیم.

با ۱۰۰ تیم خودرویی در خدمت مردم هستیم 
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: همه ساله دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر تلاش می کنند تا راه های مواصلاتی را برای میهمانان و مسافران نوروزی استان آماده کنند، نیروی انتظامی استان هم با یکصد تیم خودروریی در کنار سایر دستگاه ها آماده استقبال از نوروز است. 
سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمدی افزود: در شش ماه دوم سال جاری شاهد اجرای بازدارنده هایی از جانب دستگاه های استان بودیم که منجر به کاهش تصادفات جاده ای و در نتیجه سیر نزولی آمار تلفات جانی شد.
انتهای پیام/
لزوم همکاری نزدیک دستگاه های مسئول استان برای استقبال از مسافران نوروزی آذربایجان  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار