استاندار آذربایجان شرقی؛

مهدویت و انتظار زمینه‌ساز امیدواری بشر به آینده است

1402/12/20 - 10:52 - کد خبر: 110070 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آنچه بشریت را نسبت به آینده امیدوار و باانگیزه می کند، مسأله مهدویت و انتظار است.

به گزارش نصر، مالک رحمتی در آیین تجلیل از ماندگاران فرهنگ انتظار و مهدویت در استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه منتظران امام عصر (عج) ۲ گروه هستند، گفت: عده ای از آنها مانند مجاهدان انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب، منتظران فعال هستند که برای ظهور حضرت ولی عصر تلاش می کنند و بستر را آماده می کنند.
وی افزود: گروه دیگر ساده اندیشان و کج اندیشانی هستند که تصور می کنند انتظار به این معناست که بنشینند و دست روی دست بگذارند تا حضرت ظهور کند.
استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: شهدا و جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رژمندگان همه وجودشان را فدا کردند تا مقدمه ظهور آقا باشد و امروز این وظیفه سنگین بر دوش ماست که با عملی کردن به احکام دین و خدمت به مردم، این علم را به صاحبش برسانیم.
وی افزود: امروز این توفیق نصیب من و شما شده که بتوانیم خادم کوچکی در این جامعه اسلامی و رهرو واقعی مکتب اهل بیت (ع) باشیم.
رحمتی اظهار کرد: آنچه به ما امید می دهد، انتظار فعال است و وظیفه ما هم در این زمینه، عبارت از خودسازی، دگرسازی و جامعه سازی است.
در این آیین ضمن رونمایی از پوستر ویژه بر کرانه انتظار از جمعی از خادمان و فعالان فرهنگ مهدویت و ظهور استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.
انتهای پیام/
مهدویت و انتظار زمینه‌ساز امیدواری بشر به آینده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار