عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تبریز؛

مدیریت شرکت‌های دولتی خصولتی است!

1402/12/20 - 10:29 - کد خبر: 110067 نسخه چاپی

نصر: عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تبریز گفت: شرکت‌های دولتی و خصولتی بزرگترین کارفرما در کشور هستند و هرگونه افزایش حقوق بر آن‌ها تأثیر زیادی دارد چون مدیریت آن‌ها خصولتی است اما بخش خصوصی استان ما علاقه‌مند است فرزندان ما هماهنگ با تورم، درآمد داشته باشند.

به گزارش نصر، رضا جعفری؛ عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تبریز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص موافقت بخش خصوصی با افزایش حقوق کارگران اظهار داشت: هر کسب‌وکاری خصوصاً صنعت از سه جزء یعنی کارفرما، همکاران کارگر و تکنولوژی تشکیل شده است و طبیعتاً بخش خصوصی به‌ویژه بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی علاقه‌مند است همکاران به نسبت تورم حقوق دریافت کرده و با کمترین دغدغه کار کنند.
وی ادامه داد: شرکت‌های دولتی و خصولتی بزرگترین کارفرما در کشور هستند و هرگونه افزایش حقوق بر آن‌ها تأثیر زیادی دارد چون مدیریت آن‌ها خصولتی است اما بخش خصوصی استان ما علاقه‌مند است فرزندان ما هماهنگ با تورم، درآمد داشته باشند.
عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: وقتی حقوق متناسب با تورم پرداخت نمی‌شود یک بی‌نظمی به وجود می‌آید که یکی براساس توان حقوق بیشتری پرداخت می‌کند و دیگری کمتر!وی ادامه داد: امیدواریم کمیته دستمزد شورای عالی کار، عددی را تعیین کند که با تورم حداکثر همخوانی را داشته باشد.
جعفری ادامه داد: ما مطالب زیادی را مطرح می‌کنیم اما شاید بسیاری از آن رسانه‌ای نشود. اقتصاد سیاست زده ما باعث این وضعیت شده است اما ما با تمام توان کار می‌کنیم و مشکلات را هم با مسئولان کشوری مطرح می‌کنیم.جعفری در پاسخ به این سؤال که با مسدود شدن پرداخت تسهیلات، صنایع چه مشکلاتی را تجربه می‌کنند، توضیح داد: دولت در ادامه سیاست انقباضی و ناترازی بانک‌ها جلوی تسهیلات را گرفته است که همین مسئله باعث محدودیت شده است در حالیکه سرمایه در گردش مانند خون در رگ‌های صنعت است و این باعث افزایش قیمت تمام شده می‌شود.
انتهای پیام/
مدیریت شرکت‌های دولتی خصولتی است! خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار