گزارش نصر از بزرگترین همایش انتخاب سرنوشت ساز گروه آموزشی سیمناد(نماینده مدارس علوی تهران)

تربیت فراگیران دانا و توانا برای ساختن فردایی بهتر

1402/12/19 - 11:31 - کد خبر: 109972 نسخه چاپی

نصر: گروه آموزشی سیمناد، تنها نماینده مدارس علوی تهران در تبریز در راستای رسالت خود، اقدام به برگزاری بزرگترین همایش هدایت تحصیلی ‌‌انتخاب رشته ویژه پایه نهم کرد تا در کنار اولیا، دانش آموزان را برای گذر از این چالش بزرگ آماده کند.

به گزارش نصر، همایش انتخاب سرنوشت ساز با موضوع هدایت تحصیلی و انتخاب رشته ویژه دانش آموزان پایه نهم با حضور دو مهمان ویژه و‌ جمعی از والدین و دانش آموزان این موسسه همچنین اولیا و دانش آموزانی نهمی چند مدرسه مطرح تبریز در سالن همایش پتروشیمی تبریز برگزار شد.
“سولماز مهدی زاده”، کارشناس ارشد آموزشی «مدارس علوی»  در گفت و‌گوی اختصاصی با خبرنگار نصر با بیان اینکه موسسه آموزشی علوی با بیش از نیم قرن تجربه، جزو موسسه‌های آموزشی پیشرو در ایران است، اظهار کرد: گروه آموزشی سیمناد، تنها نماینده مدارس علوی تهران در تبریز است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با هدف ایجاد موسسه‌ای آموزشی در خدمت رشد، تعالی و شکوفایی استعدادهای فطری فراگیران تا سرحد کمال انسانی آغاز نموده و همواره در تلاش برای نوآوری در آموزش و خلاقیت در عمل در بالاترین سطح کیفی برای تمامی مقاطع تحصیلی و دوره‌های آموزشی بوده است.
وی افزود: این موسسه در راستای رسالت خود، اقدام به برگزاری بزرگترین همایش هدایت تحصیلی ‌‌انتخاب رشته ویژه پایه نهم کرد تا در کنار اولیا دانش آموزان را برای گذر از این چالش بزرگ آماده کند.
 

کارشناس ارشد آموزشی «گروه آموزشی سیمناد»  به دلیل برگزاری همایش هدایت تحصیلی اشاره کرد و گفت: انتخاب رشته نهم به دهم، اولین انتخاب سرنوشت‌ساز یک دانش‌آموز در مسیر تحصیلی است و اهمیت زیادی در آینده تحصیلی و شغلی فرد خواهد داشت. به همین دلیل است که در این انتخاب حساسیت‌های زیادی وجود دارد و توصیه می‌شود که مدارس و والدین توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و دانش‌آموزان را برای این انتخاب آماده کنند.
وی با اشاره به رسالت‌ موسسه خاطرنشان کرد و گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد، تربیت فراگیران دانا و توانا برای ساختن فردایی بهتر، توجه و التزام به فرهنگ و ارزش های اسلامی-ایرانی، آموزش زبان تخصصی دروس پایه به صورت کاملاً حرفه ای، گسترش تعامل بین خانه و مدرسه جزو رسالت‌های این‌موسسه محسوب می‌شوند.
مهدی زاده به چشم انداز موسسه سیمناد اشاره کرد و افزود: گروه آموزشی سیمناد با هدف ارتقاء سطح کیفیت آموزشی و رسیدن به استانداردهای جهانی و توان رقابت در آزمون‌های داخلی و بین‌المللی، در سال ۱۴۰۵، با ارائه خدمات آموزشی در تمامی استان‌های کشور، در زمره برترین و محبوب ترین مدارس آموزشی و برترین موسسات آموزش زبان های خارجی در کشور خواهد بود.
وی اذعان کرد: این موسسه از طریق مدیریت دانش آفرین، تلاش خواهد نمود تا موجبات آموزش حرفه‌ای و ایجاد فرصت‌های طلایی برای دانش آموزان در کشور عزیزمان ایران و شرایط مناسبی جهت تحقق مراتبی از حیات طیبه برای فراگیران فراهم نماید.
کارشناس ارشد آموزشی  مدارس علوی  با بیان‌ اینکه گروه آموزشی سیمناد با بیش از ۳۲۰ نفر پرسنل آموزشی و اداری، ۱۴ مرکز آموزشی و مشاوره فعال در حال ارائه خدمات به بیش از دو هزار۵۰۰ فراگیر می‌باشد، تصریح کرد: سیمناد در پی تربیت فراگیران جهانی، پژوهشگر، با طراوت، تندرست، مسئولیت پذیر، برنامه ‏ریز و متعهد، با باورهای ملی و مذهبی که آمادگی و توانایی لازم برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارند می‌باشد.
 

“هادی علی مددی” مشاور ارشد آموزشی مدارس علوی گفت: موسسه آموزش علوی در ایران ۱۴۴ شعبه و در تبریز ۹ شعبه فعال در دوره دبستان، متوسط یک و دو دارد. 
وی افزود: یکی از کارهای تخصصی این موسسه این است که دانش آموز را از ابهام‌هایی که در دوره‌های مختلف تحصیلی وجود دارد، مبرا ساخته و آن‌ها را به درستی هدایت کند.
علی مددی ادامه داد: به عنوان مثال دانش آموزانی که در دوره متوسط اول مشغول تحصیل هستند و یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های زندگیشان‌ همان انتخاب رشته می‌باشد را به کمک مشاوران برای انتخاب رشته هدایت می‌شوند.
مشاور ارشد آموزشی مدارس علوی تصریح کرد: یکی از کارهای متمایزی که در این موسسه انجام می‌دهیم، مشاوره های فردی و حرفه ای برای تک تک دانش اموزان است همچنین درکنار آزمون های شخصیت و رغبت استاندارد بین المللی برای دانش آموزان برگزار می‌شود.
 


“حمیدی”، اولیای یکی از دانش آموزان دختر پایه نهم دبیرستان دوره اول دانش پژوه علوی نیز در حاشیه این همایش گفت: یکی از دلایلی که دخترم را در این دبیرستان ثبت نام کردم، سطح بالای آموزشی این موسسه در کنار آموزش تخصصی  و همچنین بهره گیری از  آخرین روش های به روز دنیا در آموزش زبان‌ انگلیسی بود.


“موسی نظامی”، اولیای یکی‌ دیگر از دانش آموزان‌ پسر دبیرستان دوره اول دانش پژوه علوی نیز در حاشیه این همایش به خبرنگار نصر گفت: هر والدین سعی دارد بهترین گزینه و بهترین مکان برای تحصیل فرزندان خود را انتخاب کند؛ طی بررسی های متعدد و با توجه به نحوه تدریس و امکاناتی که موسسه آموزشی علوی در تبریز دارد، این مدرسه را برای تحصیل فرزند خود و داشتن آینده‌ای مطمئن او انتخاب کردیم. 
 
 

 
 
 


انتهای پیام/
تربیت فراگیران دانا و توانا برای ساختن فردایی بهتر سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار