امام جمعه تبریز:

پیام مشارکت مردم در انتخابات شکست گفتمان تحریم بود

1402/12/18 - 14:56 - کد خبر: 109968 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: روشن ترین و اصلی ترین پیام مشارکت مردم در انتخابات یازده اسفند، شکست گفتمان تحریم بود.

به گزارش نصر، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: آنها که تحریم را ابزار اعلام اعتراض می‌ دانستند و آنهایی که با مغالطه، مدعی بودند مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور بی اثر است در این انتخابات شکست خوردند.
وی اضافه کرد: نتایج انتخابات بار دیگر نشان داد که صندوق رای مطمئن‌ترین و معتبرترین راه برای تغییر است و تنها با مشارکت در انتخابات است که می‌توان تغییر ایجاد کرد و مجلس کارآمد تشکیل داد.
آل هاشم گفت: به فضل الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خوبی انجام شد و جا دارد از همه نقش آفرینان در این عرصه تقدیر و تشکر کنم.
وی به شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمنان و مزدورانش در انتخابات اشاره کرد و گفت: بخش بزرگی از مردم با وجود همه موانع داخلی و خارجی و اقتصادی و بعضاً بی‌تدبیری‌ها، در انتخابات یازده اسفند شرکت کردند و بزرگترین جنگ ترکیبی دشمنان و مزدورانش برای رقم خوردن مشارکت پایین را ناکام گذاشتند.
خطیب جمعه تبریز ادامه داد: همچنین لازم می‌دانم بابت اعتماد به این طلبه و خادم مردم و سرباز امام زمان و رهبر معظم انقلاب از همه مردم استان صمیمانه و خالصانه قدردانی کنم، اعتماد مردم، مسئولیت سنگینی را بر دوش بنده گذاشته است که جز با عنایت پروردگار مهربان و نگاه پر مهر امام زمان (عج) و دعای رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز امکان انجام آن میسر نخواهد بود.
وی به دیگر پیام این انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات ۱۴۰۲ یک پیام دیگر هم داشت و آن هم صداقت انتخاباتی نظام بود.
آل هاشم افزود: اعلام میزان رأی منتخبان، میزان مشارکت و آرای باطله ثابت کرد که شفافیت در دستگاه های انتخاباتی نظام حاکم است و به هیچ وجه حتی در موقعیت های حساس حق الناس را زیر پا نمی گذارد.
وی اضافه کرد: اینک فصل انتخابات دیگری به پایان رسید و زمان انجام وظیفه و عمل به تعهدات منتخبین ملت و همراهی و همیاری همگان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فرا رسیده است.
وی گفت: اگر در عرصه انتخابات رقابتی وجود داشته اینک موعد رفاقت و همدلی برای خدمت شایسته به ملت شریف ایران است.
وی به بیانات رهبر انقلاب در مورد انتخابات و منتخبین مردم اشاره کرد و افزود: نمایندگان با سخنان اختلاف‌انگیز و دشمن پسند کام مردم را تلخ نکنند و توصیه دلسوزانه و ناصحانه رهبر عظیم الشان انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان را سرلوحه قرار دهند.
آل هاشم به ایام پایانی سال و جشن های این ایام اشاره کرد و گفت: مخالف شادی نیستیم، شادی و نشاط یک حق اجتماعی است اما آسیب جسمی به خود و آزار دیگران با اصل نشاط اجتماعی منافات دارد.
انتهای پیام/
پیام مشارکت مردم در انتخابات شکست گفتمان تحریم بود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار