خبر/

مدیریت یکپارچه شهری در اولویت شورای عالی استانها

1402/12/17 - 15:13 - کد خبر: 109939 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای عالی استان‌ها از کمیسیون‌های تخصصی این شورا خواست موضوع مدیریت یکپارچه شهری را در اولویت بگذارند و گفت: امیدوایم با تصویب آن شاهد باشیم که شهرداری‌ها و شورا‌ها جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

به گزارش نصر، شهرام دبیری در نطق پیش از دستور خود در اجلاس بیست و ششم شورای عالی استانها با تقدیر از حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار داشت: حضور چشمگیر و مسئولانه مردم ایران در انتخابات، نشان دهنده رشد و آگاهی و وقت شناسی مردم و حساسیت آنها به سرنوشتشان بود.
وی با تشکر و قدردانی از مسئولان برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت، بسیج و نیرو‌های نظامی و انتظامی ابراز امیدواری کرد تا در مرحله دوم انتخابات مجلس که در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، مجددا شاهد حضور پرشور مردم باشیم.
دبیری در ادامه از ضرورت برنامه‌ریزی برای دو سال باقیمانده از  فعالیت دوره ششم شورای عالی استان‌ها، سخن گفت و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در دو سال باقی مانده با یک برنامه ریزی صحیح کار را ادامه دهیم. قرار بر این شده تا مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس برنامه‌ای دو ساله تدوین کنند تا چشم انداز این مدت را ترسیم کنند و به اهداف دست پیدا کنیم.
رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها، موضوع مدیریت یکپارچه شهری را در اولویت بگذارند و بر روی آن کار و مطالعه کنند که با یاری خداوند متعال بتوانیم در مجلس دوازدهم آن را در اولویت قرار دهیم و با تصویب مدیریت یکپارچه شهری شاهد این باشیم که شهرداری‌ها و شورا‌ها جایگاه واقعی خود را در مدیریت کشور، پیدا کنند.
دبیری در پایان از عقد تفاهم‌نامه با مرکز پژوهش‌های مجلس در اجلاس بیست و ششم خبر داد و عنوان کرد: با حضور دکتر بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس امروز عقد تفاهم‌نامه ای را با این مرکز در دستورکار داریم و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های بسیار خوب این مرکز به ویژه در حوزه‌های تخصصی آموزشی و پژوهشی استفاده کنیم و قطعاً این تفاهم‌نامه شروع همکاری ماست که موجب تقویت توان علمی، پژوهشی و مدیریتی شورا‌های شهر و روستا خواهد شد.
انتهای پیام/
مدیریت یکپارچه شهری در اولویت شورای عالی استانها نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار