حد فاصل سه راه امین تا شهرک نور لاله؛

زمان انتظار مسافران فاز سوم خط یک متروی تبریز کاهش یافت

1402/12/17 - 12:09 - کد خبر: 109920 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از تحقق کاهش زمان انتظار مسافر در فاز سوم خط یک متروی تبریز(حد فاصل سه راه امین تا شهرک نورلاله) از  ۱۷ اسفندماه خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا از تحقق کاهش زمان انتظار مسافر در فاز سوم خط یک متروی تبریز(حد فاصل سه راه امین تا شهرک نورلاله) از  ۱۷ اسفندماه خبر داد.
وی با اشاره به تاکید شورای اسلامی و شهردار کلانشهر تبریز بر رعایت اصل صداقت و شفافیت تصریح کرد: تاکنون با عنایت خداوند، متروی تبریز پس از استقرار مجموعه حاضر مدیریت شهری در زمینه حمل و نقل ریلی به تمام وعده‌های خود جامه عمل پوشانده و امروز همکاران ما با تلاش مضاعف، زمان انتظار را در فاز سوم خط یک از ۴۰ دقیقه به ۲۵ دقیقه کاهش داده اند و برآنیم در ماه های آتی این مدت زمان را بیشتر از این کاهش دهیم.
 وحیدکیا افزود: شاید در نگاه اول این کاهش زمان انتظار کار ساده‌ای متصور باشد اما برای نیل به این هدف مهم، سیستم پیچیده‌ای از نیروی انسانی مرکز کنترل فرمان، راهبران قطار، مدیریت فرایند خدمات رسانی و مترو سیستم نیاز است تا بتوانیم سفری ایمن و راحت برای شهروندان فراهم آوریم.
گفتنی است خط یک متروی تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر به سه فاز تقسیم می‌شود که فاز اول حد فاصل ائل گولی تا ایستگاه استاد شهریار، فاز دوم شامل ایستگاه دانشگاه تا میدان ساعت و فاز سوم نیز حد فاصل ایستگاه میدان کهن (سه راه امین) تا شهرک نور لاله است.
انتهای پیام/
 زمان انتظار مسافران فاز سوم خط یک متروی تبریز کاهش یافت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار