امام جمعه تبریز:

اقدامات کمیته امداد در مبارزه با فقر ارزشمند است

1402/12/16 - 12:36 - کد خبر: 109846 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز گفت: اقدامات کمیته امداد در ۴۵ سال گذشته در مبارزه با فقر و توانمندسازی نیازمندان ارزشمند است.

به گزارش نصر، آیت الله «سیدمحمدعلی آل هاشم» روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از مدیران، خیران و نخبگان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد افزود: دستور تاسیس کمیته امداد در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) نشانه توجه ویژه وی به امور محرومان است.
وی با قدردانی از خدمات کمیته امداد و خیران و نیکوکاران در رفع محرومیت در جامعه، اظهار کرد: این مراکز دوشادوش کمیته امداد در بحران های مختلفی از جمله ایام کرونا مجاهدت کردند.
آیت الله آل هاشم، با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ادامه داد: خیران و نیکوکاران در روزهای پیش رو، نیازمندان را بیش از پیش حمایت کنند و در افطاری های ماه رمضان نیازمندان را فراموش نکنند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: جشن نیکوکاری هر سال در آستانه عید نوروز به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.
«غلامعلی ملامهدی»، افزود: مردم و خیران برای کمک به نیازمندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ واریز کنند تا به دست نیازمندان برسد.
وی با بیان اینکه کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* نیز برای سهولت بیشتر در ارایه کمک‌ ها از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir و سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir نیز آماده جذب کمک‌های مردم و خیران است.
ملامهدی، ادامه داد: علاوه بر موارد فوق، پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
۷۹ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امدا هستند و از این تعداد ۶۵ هزار خانوار ماهانه ۶۷۰ میلیارد ریال از این نهاد حمایتی حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.
امسال ۱۱ هزار فرصت شغلی از سوی کمیته امداد در استان ایجاد و برای ۶۵۰ نفر کاریابی شده است.
کمیته امداد ۱۴ اسفند سال ۱۳۵۷ به فرمان امام خمینی رهبر کبیر انقلاب تاسیس شد.
انتهای پیام/
اقدامات کمیته امداد در مبارزه با فقر ارزشمند است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار