وزیر دفاع یمن:

تقابل دریایی در آینده دردناک‌تر و فراتر از همه انتظارات خواهد بود

1402/12/15 - 22:20 - کد خبر: 109821 نسخه چاپی

نصر: وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح این کشور برگ‌های برنده زیادی دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده‌اند، گفت: رویارویی‌ دریایی در آینده برای دشمن دردناک‌تر خواهد بود.

به گزارش نصر، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه بار دیگر به آمریکا و انگلیس هشدار داد رویارویی دریایی در آینده دردناک‌تر و فراتر از همه پیش‌بینی‌ها خواهد بود.
به نقل از سایت خبری انصارالله، العاطفی در دیدار با تیپ‌ها و یگان‌های نظامی منطقه پنجم استان الحدیده گفت: ما همیشه در کمین هرگونه کشتی صهیونیستی، آمریکایی یا انگلیسی خواهیم بود که به دنبال نقض ممنوعیت حرکت این کشتی‌ها در دریای سرخ و عرب هستند.
وی افزود تمامی نیروهای مسلح یمن در آمادگی کامل قرار دارند و قادرند دشمنان ملت، دین و بشریت را با ضربات دردناک کوبنده مطابق با الزامات، قوانین و معادلات جدید که مهمترین آنها حق کامل حاکمیت یمن در دو دریای سرخ و عرب است، غافلگیر کنند.
العاطفی تاکید کرد کوتاه‌ترین راه این است که رژیم صهیونیستی جنگ علیه غزه و محاصره آن را متوقف کرده و به اشغالگری خود پایان دهد تا صلح عادلانه و عادلانه در کل منطقه حاکم شود.
وزیر دفاع یمن تاکید کرد مرحله بعدی، آبستن تحولات گسترده‌ای است و نیروهای مسلح یمن برگ‌های برنده زیادی دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده‌اند اما اگر مجبور به استفاده از این برگ‌ برنده‌ها شوند واشنگتن، لندن و تل‌آویو بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.
وی در ادامه از کشورهایی که کورکورانه پشت سر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها حرکت می‌کنند، خواست با وارد شدن به ائتلاف‌های مشکوک علیه یمن، مرتکب حماقت نشوند.
ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهد.
انتهای پیام/
تقابل دریایی در آینده دردناک‌تر و فراتر از همه انتظارات خواهد بود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار