فرماندار تبریز:

عملکرد آتش نشانی در حوزه ایمنی شهری قابل تقدیر است

1402/12/15 - 13:29 - کد خبر: 109795 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: با رشد شهرنشینی و توسعه عمودی ساخت و ساز ها، مجتمع های مختلف مسکونی، تجاری و خدماتی به سرعت در حال توسعه است و در این میان نقش سازمان های آتش نشانی در حفظ ایمنی شهری بیش از پیش برجسته تر می شود.

به گزارش نصر، یونس فاتح در جریان دیدار خود با مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز به نقش اهم حفظ ایمنی شهری اشاره و افزود: با رشد شهرنشینی و توسعه عمودی ساخت و ساز ها، مجتمع های مختلف مسکونی، تجاری و خدماتی به سرعت در حال توسعه است و در این میان نقش سازمان های آتش نشانی در حفظ ایمنی شهری بیش از پیش برجسته تر می شود.
فرماندار تبریز گفت: با شناسایی ساختمان های ناایمن، بایستی هشدارهای ایمنی برای مجتمع ها و ساختمان های ناایمن نیز از سوی مراجع مربوطه اعلام تا مالکین نسبت به رفع نواقص ایمنی اقدام کنند.
وی در ادامه به اهمیت اطلاع رسانی برای پیشگیری از وقوع حوادث تاکید کرد و گفت: بایستی اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی شهروندان ویژه چهارشنبه آخر سال انجام گیرد تا شاهد کاهش میزان خسارات جانی ومالی در بین مردم باشیم.
فاتح نقش آموزش و پرورش را در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی بسیار ارزشمند و بنیادی عنوان کرد و یاد آور شد: برنامه های آموزشی انیمیشنی مختلف با موضوعات ایمنی مرتبط، تولید محتوا می شود که همپا و در سطح درک دانش آموزان است و همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش می تواند به افزایش دانش ایمنی دانش آموزان منجر شود.
یونس فاتح عملکرد و اقدامات آتش نشانی را در حوزه ایمنی شهری ارزشمند و قابل تقدیر دانست و به تداوم فعالیت در چنین سطحی در آتیه ابراز امیدواری کرد.
سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریزدر این بازدید ضمن ارایه گزارش جامع از وضعیت سازمان آتش نشانی به تشریح جامع برنامه های فرهنگی-آموزشی –امدادی  آتش نشانی پرداخت و افزود: هر گونه فعالیت فرهنگی در راستای افزایش میزان آگاهی و کاهش میزان حوادث است و امسال نیز برنامه های آموزشی گسترده ای در سطح مدارس استان، تولید انیمیشن های ایمنی، همکاری با آموزش و پرورش در انتشار برنامه های آموزشی در برنامه شاد و ... انجام گرفته است.
انتهای پیام/
عملکرد آتش نشانی در حوزه ایمنی شهری قابل تقدیر است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار