مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی خبر داد:

افزایش ساعات خدمات‌رسانی متروی تبریز از ۱۸ اسفند ماه

1402/12/15 - 10:26 - کد خبر: 109771 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی از افزایش خدمات‌رسانی متروی تبریز از روز جمعه ۱۸ اسفندماه خبر داد و گفت: با فرا رسیدن سال جدید و تسهیل تردد شهروندان، ساعات خدمات‌رسانی در روزهای جمعه افزایش می‌یابد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: افزایش ساعات خدمات‌رسانی متروی تبریز از روز جمعه ۱۸ اسفند ماه به منظور تسهیل تردد شهروندان در آستانه سال جدید محقق می‌شود.
وی با اشاره به افزایش حجم تردد شهروندان در روزهای پایانی سال اظهار کرد: متروی تبریز به منظور تسهیل در تردد شهروندان عزیز، خدمات‌رسانی خود را نسبت به جمعه‌های قبلی افزایش می‌دهد.
وی تشریح کرد: فعالیت مترو تبریز در تاریخ ۱۸، ۲۵ و ۲۹ اسفندماه سال‌جاری که مصادف با تعطیلات آخر هفته و روز پایانی سال ۱۴۰۲ است از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب خواهد بود.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی اضافه کرد: از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفندماه نیز خدمات‌دهی مترو با یک ساعت افزایش، از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ شب در مسیر خط یک (حدفاصل ائل‌گؤلی تا ایستگاه نور لاله) اجرا می‌شود.
انتهای پیام/
افزایش ساعات خدمات‌رسانی متروی تبریز از ۱۸ اسفند ماه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   کریم عابدینی 09354054122   ماه پیش  

با سلام و احترام خدمت مسئولین محترم نصر نیوز و مسئولین محترم مترو تبریز کاش یک نفر بفرماید کی این خط نور تامیدان کهن بطور کامل راه اندازی می شود الان فقط یک قطار در این مسیر تردد میکند که فاصله هر رفت و برگشت 45 دقیقه است یعنی اگر شما به یک قطار نرسید باید 45 دقیقه صبر کنید و متاسفانه وضعیت اتوبوسهای این مسیر نیز بدتر از مترو است
پژوهشیار