دیوید قره‎‌باغی در کرمونزه چشم‌ها را خیره کرد:

هوادار دو آتشه تراکتور رقیب سردار آزمون در ایتالیا!

1402/12/14 - 23:13 - کد خبر: 109759 نسخه چاپی

نصر: درخشش دیوید قره باغی استاکلر، ستاره دورگه ایرانی-دانمارکی، در کرمونزه توجه بسیاری را در فوتبال ایتالیا به خود جلب کرده است.

به گزارش نصر، قره باغی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 راهی کرمونزه شد و در حال حاضر در تیم زیر 19 ساله‌های این باشگاه مشغول بازی است. 
این بازیکن 18 ساله عملکرد درخشانی را در این تیم به نمایش گذاشته و موفق شده در 26 بازی 15 گل به ثمر برساند و همین موضوع توجه بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی را به استعداد و مهارت قابل توجه این بازیکن در زمین جلب کرده است. 
این ستاره جوان دانمارکی که پدری ایرانی دارد در گفت‌وگو با Bold.dk درباره شرایطش اظهار داشت: «بودن در ایتالیا را دوست دارم اما در ابتدا شرایط برایم سخت بود چون مجبور بودم به سبک بازی در این کشور عادت کنم. خوشبختانه خیلی زود عادت کردم و فصل خیلی خوبی داشتم.
شخصا فکر می‌کنم بازیکنی هستم که می‌تواند خیلی سریع با سبک‌های بازی مختلف سازگار شود. فکر می‌کنم که شاید حتی کمی سریع‌تر از دیگران هم این کار را انجام دهم اما به این موضوع که همه چیز خیلی سریع پیش رفت افتخار می‌کنم.»
او با اشاره به گل‌های زده و آمار خوبش گفت: «مربی از من راضی است اما می‌داند که حضور در یک کشور جدید که هنوز زبانش را بلد نیستی و هیچکس را در آن نمی‌شناسی دشوار است. او فکر می‌کند که من خیلی خوب کار کرده‌ام و شایسته زدن گل‌های بیشتر هستم.»
عملکرد خوب قره باغی در کرمونزه باعث شد که مدیران این باشگاه به او اجازه حضور در تیم اول را بدهند و او در این باره اضافه کرد: «پس از شروع سال نوی میلادی بود که چند بار در هفته با تیم اول تمرین کردم و سعی کردم پیشرفت کنم. این اتفاق برای من بسیار آموزنده بود. 
فصل ما در تیم زیر 19 سال در حال حاضر تمام شده است. من تمام تلاشم را خواهم کرد که بتوانم این روند را حفظ کنم و در ادامه باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. حضور در سری آ رویای بزرگی برای من است. این یکی از اهدافی است که با حضور در ایتالیا داشتم. امیدوارم بتوانم هرچه زودتر به آن برسم.»
این بازیکن همچنین در گفت‌وگو با یکی از کانال‌های معروف در شبکه اجتماعی یوتیوب درباره صحبت‌هایی که پدرش درباره فوتبال ایران، باشگاه محبوبش و تیم ملی مطرح کرده بود گفت: «پدر من همیشه علاقه زیادی به فوتبال داشت. ما تقریبا هر روز در خانه مشغول تماشای فوتبال بودیم. او همیشه در تمام بازی‌های من و برادرانم حضور داشت. 
پدر من و خانواده‌اش اهل تبریز هستند، بنابراین تیم محبوب او تراکتور است. تمام اعضای خانواده من اهل تبریز هستند، پس من هم اگر بخواهم تیمی را از ایران انتخاب کنم تراکتور است. فکر می‌کنم تا به حال سه بار به تبریز سفر کردم اما تا به حال به تهران نرفته‌ام.»
درخشش این ستاره در کرمونزه به حدی بوده که رسانه‌های نزدیک به باشگاه آتالانتا هم از علاقه مدیران این باشگاه به جذب او خبر داده‌اند. این در حالی است که نام یوونتوس در بین باشگاه‌هایی که شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و شاید به زودی برای جذب او اقدام کنند دیده می‌شود. 
آتالانتا در سال‌های اخیر به یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ایتالیا تبدیل شده که سهمیه لیگ قهرمانان را هم به دست آورده و حضور قره‌باغی در این باشگاه می‌تواند اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای او باشد.
انتهای پیام/
هوادار دو آتشه تراکتور رقیب سردار آزمون در ایتالیا! نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار