تشریح جزئیات درگیری در بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز/

برخورد قاطع با نگهبان خاطی بیمارستان کودکان تبریز

1402/12/14 - 18:55 - کد خبر: 109757 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: با فرد خاطی در حواشی اخیر بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر تبریز  قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش نصر، روز گذشته تصاویر تلخی از بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز در فضای مجازی دست به دست شد که گویا عوامل حراست بیمارستان به دنبال درگیری با همراهان یکی از کودکان بیمار بستری در بیمارستان از گاز فلفل استفاده کرده که این امر تمام بیماران و همراهان حاضر را دچار مشکل تنفسی می کند.
امیر عزیزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز  طی گفت و گو با خبرنگار نصر، در خصوص این ماجرای تاسف برانگیز، صحت درگیری را تایید کرده و گفت: پس از پیگیری و بررسی موضوع یادشده مشخص شد که پدر یکی از کودکان مریض احوال قصد همراهی کودک بیمار خود را خارج از ساعت ملاقات در بخش عفونی بیمارستان را داشته که نگهبان این بخش مانع حضور وی می شود و بعد از اصرار همراه بیمار درگیری پیش می آید.
وی با بیان اینکه بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر تنها بیمارستان کودکان در منطقه است، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم اخیرا از این بیمارستان برای رفع کمبودها بازدید کرده است. بیمارستان کودکان مردانی آذر یکی از بیمارستان های تخصصی ویژه کودکان در شمالغرب کشور است که به همت حاج کریم مردانی آذر خیر بنام تبریزی احداث شده است که متاسفانه از بدو تاسیس تا کنون با کمبود شدید پرستار و کادر درمان مواجه بوده است و دانشگاه علوم پزشکی موظف است تا این کمبود را برطرف کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه کمبود پرستار و کادر درمان در هر بیمارستان، بر کیفیت خدمات رسانی به بیماران سایه خواهد انداخت، گفت: موضوع کمبود کادر درمان را به مقامات و مسئولین استانی و کشوری اطلاع داده ایم و امیدواریم سال آینده در خصوص تامین منابع انسانی حرکت های مثبت و مثمری صورت گیرد.
انتهای پیام/
برخورد قاطع با نگهبان خاطی بیمارستان کودکان تبریز سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 4 نظر

پاسخ   الف   ماه پیش  

بالاخره با این دیوانه چه برخوردی شد ؟ نکنه پارتی کلفت دارد؟

پاسخ   علی   ماه پیش  

آخرش نگهبان خاطی چی شد؟
مدیر روابط عمومی از کمبود دارو گفت!!!!!!؟؟؟؟؟

پاسخ   محمد   ماه پیش  

خاک تو سر خبرنگار نصر .شده یه بار از خدمات دهی همکاران بیمارستان اونم تو این شرایط یه مطلبی بزاره فقط دنبال حاشیه اخبارتون بیشتر شبیه اخبار ترکیه میمونه که نشون میدن فلانی دیروز با همسرش دعواش شده و کار به شکایت کشیده واقعا متاسفم براتون.

پاسخ   سجاد   ماه پیش  

دقیقا همینطوره
کادر درمان هزاران هزار جان آدمی رو نجات دادن
طرف بیماری عفونی داره حتی همراه هم حاضر نیست یه دقیقه کنارش وایسه
پرستاران و کادر همه جور کار میکنند
اونجا کجا هستی بیای فیلم بگیری
تا حالا کارتون ب اداره مالیات و بانک و … نیافتاده
ده بار یه چیز رو بهانه هم کنند
کسی جرات نداره چیزی بگه
پژوهشیار