معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

حضور مردم در پای صندوق های رای بمباران تبلیغاتی دشمنان را بی اثر کرد

1402/12/14 - 14:35 - کد خبر: 109735 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به رغم بمباران تبلیغاتی دشمن، حضور مردم در پای صندوق های رای، تلاش دشمنان را بی اثر کرد.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای سالمندان با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل افزود: ایران کشوری است که در آن هیچ گونه الزامی برای شرکت در انتخابات وجود ندارد و و مردم کاملا با اختیار خود در این رویداد مهم شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات امسال در سلامت کامل برگزار شد؛ اظهار کرد: سیستم انتخاباتی ایران به نحوی است که در آن امکان تقلب وجود ندارد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بازنشستگان را سرمایه های اجتماعی خواند و اظهار داشت: سازمان ها و نهاد برای اقدامات حمایتی به ویژه بیمه تکمیلی آنها تدابیر لازم را انجام دهند.
محمدی تاکید کرد: دستگاه های استانی با تعامل و پیگیری های لازم از طریق وزارت خانه های خود، موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها را پیگیری کرده و مسیر را برای سایرین هموار کنند.
وی توجه به رفاه بازنشستگان را ضروری خواند و گفت: بازنشستگان انسان های کوشا و زحمت کشی هستند که زمانی در سازمان های مختلف کار کرده و زحمات زیادی را متحمل شده اند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار در پایان تاکید کرد: انتظار از دستگاه های اجرایی این است که برای آینده بازنشستگان خود برنامه ریزی لازم را انجام دهند و ما نیز در مجموعه استاندری حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه جاری برگزار شد.
در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از آذربایجان شرقی در این انتخابات شرکت کردند که مشارکت ۴۱ درصدی را نشان می دهد.
۳۲۴ نفر در انتخابات استان با سن بیش از ۹۵ سال شرکت کردند.
انتهای پیام/
حضور مردم در پای صندوق های رای بمباران تبلیغاتی دشمنان را بی اثر کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار