خبر/

انفجار ترقه‌ در دست جوان مرندی

1402/12/14 - 13:50 - کد خبر: 109733 نسخه چاپی

نصر: انفجار ترقه دست ساز، جوان ۲۱ سالۀ اهل شهرستان مرند را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش نصر، این جوان که در یک منزل مسکونی در مرند قصد تهیه ترقه دست ساز را داشت، به علت انفجار ترقه از ناحیه اندام‌های فوقانی و صورت مصدوم شد.
وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: پس از ارائه گزارش مورد انفجار ترقه‎ دست ساز به مرکز پیام اورژانس استان، کارشناسان به محل حادثه رهسپار شدند.
وی افزود: فرد مصدوم پس از اقدامات درمانی موثر توسط کارشناسان اورژانس برای روند بهبود درمان به بیمارستان مرند منقل شد.
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال متاسفانه شاهد افزایش تعداد مصدومان ناشی از انفجار مواد محترقه در مناطق مختلف استان هستیم و این در حالی است که انواع و اقسام ترقه های انفجاری خطرناک به صورت آزادانه در بازارها و مغازه ها به فروش می رسند و اقدامات موثر و بازدارنده ای از سوی نهادهای انتظامی و قضائی در این خصوص صورت نمی گیرد و سودجویان به صورت علنی اقدام به خرید و فروش و توزیع مواد آتشزا و انفجاری در مکانهای عمومی و بازارهای مناطق مختلف استان می کنند.
 انتظار شهروندان از مسئولان ذیربط این است که برای کنترل و به حداقل رساندن صدمات و تلفات چهارشنبه آخر سال و حفظ امنیت روانی و نظم در جامعه با مراکز فروش و توزیع مواد محترقه به شدت برخورد موثر صورت گیرد.
از طرفی خود خانواده ها هم باید مراقب فرزندان خود باشند و آنها را از خرید و نگهداری مواد منفجره در منازل مسکونی باز دارند تا شاهد اتفاقات ناگوار در روزهای پایانی سال نباشیم.
انتهای پیام/
انفجار ترقه‌ در دست جوان مرندی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار