مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز عنوان کرد:

لزوم اخذ کرایه تا پایان سال بر اساس نرخ مصوب ۱۴۰۲/ با تاکسیرانان متخلف برخورد قانونی می‌شود

1402/12/14 - 13:19 - کد خبر: 109725 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: با رانندگانی که بیش از نرخ های مصوب ابلاغی کرایه دریافت کنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش نصر، عبدالرحیم قاصدی با بیان این مطلب افزود: دریافت مازاد بر کرایه های مصوب سال ۱۴۰۲ که در اول سال جاری ابلاغ شده تخلف است و برخورد قاطع و قانونی با رانندگان خاطی در دستور کار سازمان تاکسیرانی تبریز قرار دارد.
کلیه تاکسیرانان ملزم به دریافت کرایه ها برابر نرخ های مصوب ۱۴۰۲ هستند و هرگونه افزاش خوسرانه کرایه و دریافت خارج از نرخ های مصوب به هر بهانه ای غیرقانونی بوده و با رانندگان خاطی برابر ضوابط و مقررات برخورد قاطع خواهد شد.
وی ادامه داد: درآستانه بهار و سال نو، سازمان تاکسیرانی تبریز با تقویت گشت های خودروئی وافزایش تعداد و ساعات فعالیت  بازرسین محسوس و نامحسوس سازمان نحوه فعالیت تاکسیران و میزان کرایه های دریافتی توسط آنها را باجدیت تمام رصد می کند و شهروندان محترم نیز می توانند شکایات و گزارش های خود را در این خصوص از طریق شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲ (واحد رسیدگی به شکایات مردمی) اطلاع دهند.
قاصدی با اشاره به اینکه کرایه های پیشنهادی برای سال ۱۴۰۳ درحال طی مراحل قانونی است تصریح کرد:  نرخ کرایه مصوب سال آینده، اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برای عموم شهروندان وهمچنین رانندگان محترم تاکسی اطلاع رسانی خواهد شد و تا آن زمان ملزم به دریافت کرایه های مصوب ۱۴۰۲ هستند.
انتهای پیام/
لزوم اخذ کرایه تا پایان سال بر اساس نرخ مصوب ۱۴۰۲/ با تاکسیرانان متخلف برخورد قانونی می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار