خبر/

اجرای زیرسازی پایه‌های پل کابلی در ورودی کنارگذر شهید کسائی تبریز

1402/12/13 - 13:45 - کد خبر: 109665 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای فونداسیون پایه های پل کابلی با سازه های مسلح در ورودی کنارگذر شهید کسائی خبر داد.

به گزارش نصر، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: احداث پل عابر پیاده در نقاط پرتردد سطح منطقه به منظور تسهیل در تردد، حفظ ایمنی شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی یکی از اقدامات اساسی است که توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز همواره دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین افراد در معرض خطر و جان باختگان در حوادث رانندگی درون شهری، عابرین پیاده هستند، از این رو از دلایل اصلی ساخت پیاده رو و پل‌های عابر پیاده افزایش ایمنی عبور و مرور عابران پیاده است.
شهردار منطقه ۷ تبریز عنوان کرد: تعداد پایه‌های پل کابلی در ورودی کنارگذر شهید کسائی تبریز ۱۲ عدد با ارتفاع هر پایه هشت متر است.
آدی بیگ یادآوری کرد: پل کابلی عابر پیاده طراحی شده برای اجرا در ورودی اتوبان شهید کسائی با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال، به طول ۸۸ متر و ارتفاع ستون میانی اصلی ۲۹ متر که از دو دهانه ۵۱ و ۳۷ متری تشکیل شده است.
وی ادامه داد: قطر کابل‌های اصلی ۴۰ میلی متر در چهار ردیف با ظرفیت ۹۰ تن برای هر کابل و نیز عرض مفید عرشه ۴/۲ متر بوده و با پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
آدی بیگ با بیان اینکه این پل از نظر زیبایی شهری یک طرح بسیار ویژه در شان تبریز است، تاکید کرد: علاوه بر اینکه این پل، یک نماد و المان در ورودی جنوب غرب تبریز است، این شهرداری در تلاش است که در مدت زمان کوتاهی این پل را آماده و در خدمت شهروندان عزیز قرار دهد.
انتهای پیام/
اجرای زیرسازی پایه‌های پل کابلی در ورودی کنارگذر شهید کسائی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار