با انعقاد تفاهم نامه همکاری صورت گرفت:

تسهیلات ویژه بانک توسعه تعاون به مهندسان آذربایجان شرقی

1402/12/13 - 07:52 - کد خبر: 109627 نسخه چاپی

نصر: با انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین بانک توسعه تعاون و سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ؛ این بانک در طول یک سال آینده به مهندسان معرفی شده این سازمان تسهیلات و خدمات ویژه بانکی ارایه می کند.

به گزارش نصر، مسعود کردستانی در مراسم امضا و تبادل این تفاهم نامه گفت: تلاشگران صنعت ساختمان سهم بسزایی در تامین امنیت و آرامش محل سکونت شهروندان دارند و این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان را یکی از بهترین مجموعه ها برای ارایه خدمات ویژه خواند و افزود: بر اساس این تفاهم نامه انواع خدمات بانکی  در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک به معرفی شدگان سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ارایه خواهد شد.
وی ادامه داد: افتتاح انواع حساب، اعطای انواع تسهیلات بانکی، اعطای انواع ضمانتنامه بانکی، ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و اینترنتی اعم از اینترنت بانک، همراه بانک، تلفنبانک، پیامک بانک، صدور انواع کارت الکترونیک اعم از تعاون کارت نقدی، بن کارت، کارت هدیه و کارت مجازی، کارسازی کلیه چک های صیادی واگذار شده توسط سازمان، انجام معاملات در بورس کالا از طریق سپرده های وکالتی مفتوحه نزد بانک و غیره از جمله این خدمات به شمار می روند.
این گزارش می افزاید، علیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد بانک توسعه تعاون استان در سال های گذشته ابراز امیدواری کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک پویا و جوان می تواند بستر ساز ارایه خدمات نوین بانکی به اعضای یکی از بزرگترین تشکلات صنفی استان باشد.
گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، تفاهم نامه همکاری فی ما بین بانک توسعه تعاون و سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی امضا و تبادل شد.
انتهای پیام/
تسهیلات ویژه بانک توسعه تعاون به مهندسان آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار