خبر/

قالیباف در پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات تشکر کرد

1402/12/12 - 13:47 - کد خبر: 109588 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از حضور حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم، باعث حفظ قدرت بازدارندگی کشورمان در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی و چه بسا نظامی دشمنان می‌شود.

به گزارش نصر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز شنبه - ۱۲ اسفندماه - در پیامی از مشارکت گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد.
در متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: وظیفه خودم می دانم که از مردم عزیز و مسئولیت پذیر ایران اسلامی خاضعانه تشکر کنم که با مشارکت گسترده خود در انتخابات، باعث حفظ قدرت بازدارندگی کشور عزیزمان ایران در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی و چه بسا نظامی دشمنان شدند.
قالیباف در این پیام یادآورشده است: ارزش این حضور آن هنگام روشن می شود که توجه کنیم این مشارکت در عین فشارهای اقتصادی و انواع شیوه‌های جنگ شناختی دشمن برای کاهش مشارکت بوده است.
وی در ادامه این پیام یادآورشده است: مردم عزیز ما با حمیت و ایثاری مثال زدنی و بر اساس باوری که به اصل نظام اسلامی دارند، وارد عرصه انتخابات شدند و پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام خاطرنشان کرده است: وظیفه ما مسئولان در برابر این وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری بیشتر برای حل مشکلات مردم است.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده در یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو در یک دوره هشت ساله ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار شد.
 انتهای پیام/ 
قالیباف در پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات تشکر کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار