رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی؛

حضور نامزدها در شعب متعدد اخذ رای غیرقانونی است

1402/12/11 - 17:48 - کد خبر: 109553 نسخه چاپی

نصر: رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: هر گونه حضور نامزدهای انتخاباتی در شعب گوناگون و متعدد اخذ رای غیر قانونی بوده و نسبت به این موضوع به این افراد هشدار می دهیم.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز جمعه در گفت وگویی، افزود: نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به جز شعبه ای که اقدام به رای دهی می کنند، نباید در شعبه های شهری و روستایی حاضر شده و شائبه تبلیغات به وجود آورند که در صورت بروز این امر مرتکب تخلف شده اند.
وی اظهار کرد: عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات با حساسیت کامل و جدیت تمام مسایل حاشیه ای و پیرامونی انتخابات را رصد می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد کرده و نامزدهایی که در این زمینه مرتکب خلاف شوند در پرونده های مربوطه ثبت خواهد شد که به طور حتم در ادامه روند انتخابات تاثیرگذار است.
محمدی از حضور تعدادی از نامزدهای انتخابات در شعب مختلف خبر داد و یادآور شد: گزارش هایی در این زمینه به ستاد انتخابات رسیده است که بدون تردید تذکرات لازم صادر شده و در صورت تداوم برخورد می شود.
وی از مردم آذربایجان شرقی در شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف درخواست کرد تا در صورت مشاهده موارد غیرقانونی و عدم رعایت قانون به ویژه در زمینه تبلیغات، موضوع را به نمایندگان فرمانداری و عوامل نظارتی و بازرسی اطلاع دهند.
محمدی با تاکید بر اینکه امروز به هیچ عنوان زمان تبلیغات نیست و هر گونه عمل در این حوزه تخلف است، ادامه داد: خود مردم باید با این افراد قانون شکن برخورد کرده و به موقع نسبت به جلوگیری از آنها به وسیله اطلاع به عوامل اجرایی وارد عرصه شوند.
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با دعوت از آحاد مردم به حضور به موقع در شعب اخذ رای، یادآور شد: هر گونه تاخیر در رای دادن سبب ازدحام در شعبه ها و حوزه های رای گیری می شود که نباید این امر خیر را در ساعات پایانی انجام دهند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه یازده اسفند ماه در حال برگزاری است.
آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.
بیش از سه میلیون نفر در آذربایجان شرقی واجد شرایط رای دادن هستند.
انتهای پیام/
حضور نامزدها در شعب متعدد اخذ رای غیرقانونی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار