دبیر ستاد انتخابات استان:

روند رای گیری در آذربایجان شرقی عادی است

1402/12/11 - 14:47 - کد خبر: 109539 نسخه چاپی

نصر: دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی به بروز اشکالات جزئی در دستگاه های احراز هویت در ساعات اولیه انتخابات و رفع آن در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روند برگزاری انتخابات و رای گیری در استان عادی بوده و در حال انجام است.

به گزارش نصر، «حسن حقیقیان»  اظهار کرد: مشکلی که در این زمینه ایجاد شده بود با تلاش‌ همکاران هیات نظارت و اجرایی رفع شده و مشکلی از بابت احراز هویت در شعب اخد رای وجود ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به تمهیداتی که از قبل اتخاذ شده سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رای برای رای گیری در استان از ساعت هشت صبح امروز دایر شده و عوامل اجرایی و نظارت در آنها حضور یافته اند.
وی از نامزدها و شهروندان انقلابی و غیرتمند آذربایجان شرقی که با حضور حماسی و پرشکوه خود، خلق حماسه کرده اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: این حضور و حماسه آفرینی نشان می دهد که مردم نسبت به آینده خود بی تفاوت نیستند.
بروز اشکال در دستگاه های احراز هویت و معطلی مردم در شعب اخذ رای، مورد گلایه مردم و حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز شده بود.
 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه یازده اسفند ماه در حال برگزاری است.
آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.
افزون بر سه میلیون نفر در آذربایجان شرقی واجد شرایط رای دادن هستند.
انتهای پیام/
روند رای گیری در آذربایجان شرقی عادی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار