فرماندار تبریز خبر داد:

درخواست افزایش صندوق اخذ رای در تبریز

1402/12/11 - 14:33 - کد خبر: 109538 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: به دلیل مشارکت بالا، از مدارس، بیمارستان‌ها، زندان‌ و ... درخواست صندوق بیشتر شده است.

به گزارش نصر، یونس فاتح روز جمعه در حاشیه اخذ رای در دانشگاه تبریز در گفت‌وگویی، اظهار امیدواری کرد؛ امسال طعم خوش انتخابات را بیشتر از سنوات گذشته بچشیم.
وی با بیان اینکه مردم عزیز استان حضور در رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: این امر به اعلام نتایج سریع کمک خواهد کرد.
فرماندار تبریز همچنین در یکی  دیگر از شعب اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگاران از رقابت ۲۵۸ نامزد در حوزه انتخابیه‌ی تبریز، آذرشهر و اسکو برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وی اظهار کرد: هشت درصد از ۲۵۸ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را زنان تشکیل می‌دهد.
وی بیان کرد: ۱۰۵۰ شعبه‌ی اخذ رای در این حوزه انتخابیه قرار دارد که از این تعداد ۳۰ شعبه‌ی اخذ رای به صورت سیار است و همچنین ۷۵۳ شعبه مربوط به کلانشهر تبریز است.
وی تاکید کرد: علاوه بر حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو یک حوزه فرعی اقلیت‌های مذهبی نیز در خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان نیز در حال اخذ آرا است.
وی بیان کرد: از مردم خواهشمندیم تا با حضور خود در شعب اخذ رأی در ساعات اولیه اخذ رأی، از ایجاد ازدحام در ساعات پایانی جلوگیری کنند.
شایان ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است.
انتهای پیام/
 درخواست افزایش صندوق اخذ رای در تبریز  خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار