خلیفه ارامنه آذربایجان مطرح کرد:

انتخابات حق هر شهروند ایرانی است

1402/12/11 - 14:17 - کد خبر: 109532 نسخه چاپی

نصر: خلیفه ارامنه آذربایجان گفت: انتخابات حق هر شهروند ایرانی است که می تواند در آن شرکت کند، در این مورد بین اقلیت و اکثریت هیچ فرقی ندارد و همه می توانند شرکت کنند.

به گزارش نصر، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان، همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات حق هر شهروند ایرانی است که می تواند در آن شرکت کند، در این مورد بین اقلیت و اکثریت هیچ فرقی ندارد و همه می توانند شرکت کنند.
وی ادامه داد: هر شهروندی که رای می دهد اجازه دارد حق خود را طلب کند، زمانی که هر شهروندی از وضعیت معیشتی، اقتصادی و غیره انتقادی می کند، اگر چنین شهروندی در انتخابات شرکت نکند حق صحبت در این رابطه را ندارد.
 

وی اضافه کرد: حرف ما و حق ما توسط دو نماینده مجلس شورای اسلامی شنیده می شود؛ هر وقت که ما در انتخابات شرکت می کنیم مشخصه این است که حق خودمان را طلب می کنیم.
وی با اشاره به دیدار مردم آذربايجان با رهبر انقلاب بمناسبت 29 بهمن گفت: هفته پیش در روز 29 بهمن در بیت رهبری حاضر بودیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنانی فرمودند که شرکت در این انتخابات یک وظیفه ملی و مهمی است که همه در این انتخابات شرکت کنیم.
وی در پاسخ به اهم مطالبه های ارامنه از نمایندگان مجلس گفت: اولین خواسته ما اتحاد ملی است، اگر چه در این کشور اکثریت و اقلیت وجود دارد همه این اقلیت ها بر اساس نقطه مشترک "اتحاد ملی" تاکید داشته باشند.
انتهای پیام/
انتخابات حق هر شهروند ایرانی است محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار