بهادری‌جهرمی:

هیچ تلاشی از سوی دشمن نمی‌تواند جلوی مردم را برای مشارکت بگیرد

1402/12/11 - 13:44 - کد خبر: 109528 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی دولت گفت: حضور مردم همیشه سرنوشت‌ساز بوده و هست؛ صف‌های طولانی نشان می‌دهد چقدر مردم پای ایران هستند و هیچ چیزی هم نمی‌تواند جلوی این مشارکت‌ها را بگیرد.

به گزارش نصر، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت امروز جمعه 11 اسفند با حضور در حوزه اخذ رأی مستقر در مسجد‌النبی نارمک رأی خود را به صندوق انداخت.
وی بیان کرد: دیگر نیازی به پیش‌بینی نیست و صف‌های طولانی میزان مشارکت را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت عنوان کرد: هیچ‌کدام از خبرسازی‌ها جواب نداده چون مردم ما آگاهند و می‌دانند دشمنان هر موقع به میدان می‌آیند نمی‌خواهند پیشرفتی اتفاق بیفتد.
بهادری‌جهرمی گفت: حضور مردم همیشه سرنوشت‌ساز بوده و هست؛ صف‌های طولانی نشان می‌دهد چقدر مردم پای ایران هستند و هیچ چیزی هم نمی‌تواند جلوی این مشارکت‌ها را بگیرد. دیگر نیازی به پیش‌بینی نیست بیایند از نزدیک این حماسه‌های حضور را ببینند.
به گزارش تسنیم، در این‌دوره از انتخابات، 61 میلیون و 172 هزار و 298 نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق و رأی دادن هستند؛ از این تعداد 30 میلیون و 945 هزار مرد و 133 نفر و 30 میلیون و 227 هزار و 165 نفر زن هستند. متولدین 11 اسفند 1384 به قبل امکان رأی‌دادن را دارا هستند و در مجموع، 3.5 میلیون رأی اولی در کشور داریم.
انتهای‌ پیام/
 هیچ تلاشی از سوی دشمن نمی‌تواند جلوی مردم را برای مشارکت بگیرد خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار