وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

امکان اخذ رأی در دورافتاده‌ترین نقاط هم وجود دارد

1402/12/11 - 11:42 - کد خبر: 109511 نسخه چاپی

نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتباطات کاملاً برقرار است و به شکل پایدار آرا در شعب از مردم اخذ می‌شود.

به گزارش نصر، عیسی زارع‌پور در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات بدون مشکل در حال انجام است، یادآور شد: در چند شعب استان سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل ارتباط با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.
وی با بیان اینکه ارتباطات کاملاً برقرار است و به شکل پایدار آرا در شعب از مردم اخذ می‌شود، تاکید کرد: در چند ماه گذشته دوستان در بخش‌های گوناگون وزارتخانه با کار جهادی اقدامات مهمی انجام دادند و حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور هم امکان اخذ رأی فراهم شده است.
وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسشی درباره میزان مشارکت در انتخابات تا این ساعت، اظهار کرد: آمار مشارکت بسیار خوب است اما اجازه دهید مسئولان وزارت کشور این آمار را اعلام کنند.
زارع‌پور ادامه داد: اکنون یکی از نخستین دفعات است که در جریان انتخابات آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود که از طریق آن می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان و سنین آنان را بدانیم‌. مهم‌تر از این وجود ارتباطات پایدار است که اکنون برقرار است.
زارع‌پور با بیان اینکه زیرساخت‌های انتخاباتی کشور کاملا آماده است و هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است، تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.
انتهای پیام/
امکان اخذ رأی در دورافتاده‌ترین نقاط هم وجود دارد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار