فرمانده سپاه عاشورا:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات، شکستی بزرگ برای دشمنان است

1402/12/11 - 11:02 - کد خبر: 109505 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، شکستی بزرگ برای دشمن و امیدوار کننده‌ی رزمندگان جبهه‌های مقاومت و مردم ایران است.

به گزارش نصر، سردار عباسقلی زاده، روز جمعه با حضور در حوزه‌ی اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از صبح شاهد حضور پرشور مردم آذربایجان شرقی در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم، خداوند را شاکریم به خاطر داشتن نعمت این مردم متعهد، مومن، غیور و باشرف که تا امروز در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند.
وی‌ ادامه داد: علی‌رغم فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی، مردم آذربایجان شرقی مانند تمامی سال‌های گذشته، امروز نیز حضور حماسه ساز خود را به دنیا نشان می‌دهند.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام هستند، افزود: هیچ جای دنیا مردم مومن و وفاداری مثل ایران دیده نشده است، مردم اگر پشتیبان نظام و رهبر خود باشد هیچ صدمه‌ای نمی‌بینند.
وی عنوان کرد: امروز نیز رای ما در مرحله‌ی اول برای سربلندی نظام بوده و سپس برای کاندیداها است، مشارکت در انتخابات شکستی بزرگ برای دشمن و امیدوار کننده‌ی رزمندگان جبهه‌های مقاومت و مردم ایران است.
وی تاکید کرد: وظیفه‌ی مردم آذربایجان حضور در پای صندوق‌های رای در اول وقت است تا با انتخاباتی قوی، مجلسی پرقدرت بسازیم، حمایت و پشتیبانی مردم در چنین بزنگاه‌هایی بسیار مهم است.
شایان ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است.
انتهای پیام/
مشارکت پرشور مردم در انتخابات، شکستی بزرگ برای دشمنان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار