استاد هاشمی؛

هیچ صنعتی در ایران بدون بیمه نیست

1402/12/10 - 18:26 - کد خبر: 109480 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه ساختمان مرکزی بیمه تعاون سرپرستی آذربایجان شرقی گفت: امروز هیچ صنعتی در ایران نداریم که بیمه نشده باشد.

به گزارش نصر، علی استاد هاشمی در آیین افتتاحیه ساختمان مرکزی بیمه تعاون سرپرستی آذربایجان شرقی افزود: موجب خرسندی بنده است که در خطه ای عالم پرور و غیور کشور و تبریز هستم و امیدوارم بهترین و به موقع ترین خدمات را به مردم ارائه دهیم، سندیکای بیمه گران، نقش تسهیل کنندگی در انجام امور همکاران را داریم. 
وی ادامه داد: برای اینکه این ایران، ایرانی که بشود که می خواستیم، چه خون هایی از شهدا که ریخته شده است و در استان شما حدود ده هزار شهید خون داده اند و امیدوارم تبریز بازهم به مثابه ادوار گذشته نمایندگان شاخصی را داشته باشد ، فردا روز مهمی برای کشور ما است، مجلس محل مهمی است، و کسی که به عنوان نماینده در آن محل نشسته است و برای یک کشور تصمیم می گیرد.
وی با اشاره فعالیت های بیمه تعاون در سطح کشور و همچنین آذربایجان شرقی، گفت:  شرکت های بیمه ای شعبات خود را به ملک تبدیل می کنند و این قوت قلبی برای مشتریان این شرکت ها است.
استادهاشمی اضافه کرد: صنعت بیمه، بدون اینکه ریالی از دولت بگیرد هم خدمات خوبی به مردم و هم دولت ارائه می دهیم.
وی افزود: اگر پرداخت خسارت برخی شرکت ها در یک سال آینده بصورت الکترونیکی انجام نشود ، بصورت خودکار از چرخه بیمه حذف می شوند.
رئیس کل بیمه مرکزی اضافه کرد: فعالان صنعت بیمه ای  خدمات بیمه ای را به صورت کامل توضیح دهند تا آگاه سازی در سطح جامعه بیشتر شود.
وی در انتها تاکید کرد: امروز هیچ صنعتی در ایران نداریم که بیمه نشده باشد.
انتهای پیام/
هیچ صنعتی در ایران بدون بیمه نیست گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار