دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران مطرح کرد؛

پرداخت به موقع خسارت های مشتریان، اولویت شرکت های بیمه ای

1402/12/10 - 18:36 - کد خبر: 109479 نسخه چاپی

نصر: دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: شرکت های بیمه ای در صورتی می توانند موفق عمل کنند که مشتری مداری خود را به اوج برسانند، موفقیت بیمه ها در ارائه خدمات به مردم است. 

به گزارش نصر، محسن پورکیایی در آیین افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کار بیمه یکی از سخت ترین کار ها است و هر موقع مردم به مشکلی برخورند باید شرکت های بیمه ای به کمک مردم بیایند، گفت: شرکت های بیمه ای در صورتی می توانند موفق عمل کنند که مشتری مداری خود را به اوج برسانند، موفقیت بیمه ها در ارائه خدمات به مردم است. 
پورکیایی به شرکت های بیمه ای توصیه کرد: سعی کنید به موقع خسارت های مردم را پرداخت کنید و اولویت جلب رضایت مشتری باشد. 
وی اضافه کرد: شرکت های بیمه چهار رکن اساسی دارند که از سهامداران، کارکنان، مشتریان و بخش فروش تشکیل می شود. 
دبیرکل سندیکای صنعت بیمه ادامه داد: اگر بخواهیم صنعت بیمه را ماندگار کنیم باید از سرمایه های انسانی محافظت کنیم، و اگر بخواهیم یک شرکت بیمه ای موفق باشیم باید در حوزه ارائه  خدمات به مشتریان موفق باشیم.
انتهای پیام/
پرداخت به موقع خسارت های مشتریان، اولویت شرکت های بیمه ای گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار