سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال؛

وزارت ورزش دستوری برای استخدام مربی ایرانی نداده است

1398/10/11 - 13:15 - کد خبر: 10947 نسخه چاپی

نصر: سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش و جوانان، دستوری به ما برای استخدام مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتبال بزرگسالان نداده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «ابراهیم شکوری» در جریان آخرین تمرین تیم فوتبال امید ایران پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم امید اردوی قطر را با بهترین امکانات پشت سر گذاشت و امشب راهی تایلند می شود.
از پیشکسوتان و ملی‌پوشان سابق تشکر می کنم که با حضور خود در محل تمرین از تیم امید حمایت کردند و به طور حتم این حمایت از طرف مردم هم صورت می گیرد تا تیم بهترین عملکرد را داشته باشد.
وی گفت: بحث طلسم‌شکنی مطرح نیست و نباید با این واژه‌ها، بازیکنان را تحت فشار و استرس قرار دهیم.
بازیکنان خوبی داریم که در تیم‌های لیگ برتری هستند و حتی لژیونر در ترکیب تیم ایران وجود دارد اما در گروه بسیار سختی هستیم و کار برای رسیدن به هدف، دشوار است.
شکوری در مورد تغییرات در فدراسیون فوتبال توضیح داد: مجمع به صورت قانونی روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه خواهد بود و تا امروز نکته‌ای مبنی بر زود برگزار شدن انتخابات نداشتیم. اگر قرار باشد مجمع انتخاباتی زودتر برگزار شود باید هیات رییسه تصمیم‌گیری کند. طبق اساسنامه فدراسیون و قوانین حرکت می کنیم.
اکنون زود است در مورد ثبت نام صحبت کنیم.
وی در مورد مشخص نشدن سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران، گفت: گزینه داخلی و خارجی داریم و مذاکرات در حال انجام شدن است. هر تصمیمی که به صلاح فدراسیون باشد و بتواند تیم ملی را به جام‌جهانی برساند، اتخاذ خواهد شد.
شکوری در خصوص اینکه گفته می‌شود برای فسخ قرارداد مارک ویلموتس، فدراسیون باید رقم سنگینی پرداخت کند، گفت: رقم‌های هفت یا سه میلیون یورویی که اعلام می‌شود صحت ندارد.
فدراسیون فوتبال چنین پول‌هایی ندارد که به مربی پرداخت کند. نمی‌توانیم رقم قرارداد را افشا کنیم. اجازه بدهید کار را پیش ببریم.
شکوری در خصوص حضور طولانی مدتش در پست سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال توضیح داد: در این خصوص باید روسای من صحبت کنند و تا زمانی‌که آنان اعتماد می کنند، تلاش می کنم بهترین کار را در امور اجرایی فدراسیون انجام بدهم. هر زمانی هم که خواستند، خارج می شوم و در بخش دیگری از فوتبال فعالیت می کنم.
انتهای پیام/
وزارت ورزش دستوری برای استخدام مربی ایرانی نداده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار