رئیس صمت اردبیل؛

۱۵ طرح بزرگ صنعتی با حضور رئیس جمهور در اردبیل افتتاح می‌شود

1398/10/11 - 12:45 - کد خبر: 10946 نسخه چاپی

نصر: رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح ۱۵ طرح بزرگ در حوزه صنعت همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به اردبیل خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، رامین صادقی در حاشیه مراسم استقبال از رئیس جمهور در اردبیل در گفت وگو با خبرنگار عنوان کرد: افتتاح و بهره برداری از ۱۵ طرح بزرگ صنعتی در استان‌ در حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت انجام خواهد پذیرفت.
به گفته وی این طرح‌ها زمینه را برای اشتغال زایی دو هزار و ۱۳ نفر فراهم خواهند کرد تا در راستای تعهد موجود برای کارآفرینی و رشد شکوفایی و اقتصادی منطقه با استفاده از ظرفیت صنعت گام بلندی در استان برداشته شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: طرح‌های صنعتی موجود با سرمایه گذاری دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی افتتاح خواهند شد.
صادقی به تشریح طرح‌های افتتاح شده نیز اشاره کرد و افزود: از جمله مهمترین طرح‌های موجود می‌توان به بهره برداری از کارخانه کامیون سازی، لاستیک سازی، تولید انواع باتری خودرو، نساجی، صنایع غذایی، طرح‌های مرتبط با حوزه آب و «ام دی اف» اشاره کرد تا این واحدها وارد مرحله تولید و عملیات شوند.
به گفته وی از جمله مهمترین برنامه‌های عملیاتی سازمان صمت در ماه‌های آتی برنامه ریزی برای شروع عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی با سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی در سطح استان بوده که زمینه را برای اشتغال ۱۴ هزار نفر از اهالی استان فراهم نماید.
انتهای پیام/
۱۵ طرح بزرگ صنعتی با حضور رئیس جمهور در اردبیل افتتاح می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار